0
EN

Blog o marketingu internetowym

poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | Bartłomiej Rak

Opinie po szkoleniu z marketingu w mediach społecznościowych

W minioną sobotę (30.07.2011) odbyło się kolejne nasze szkolenie. Tym razem nie było ono skierowane stricte do konkretnej branży (tak jak wcześniejsze do hotelarzy), ale miało bardziej ogólny charakter i dotyczyło marketingu i PRu w mediach społecznościowych.

Zainteresowanie mediami społecznościowymi nie słabnie już od dłuższego czasu i widać to było również po liczbie osób chętnych na nasze szkolenie. Trzymamy się jednak postanowienia, że atmosfera na szkoleniu jest bardzo ważna i na każde takie spotkanie zapraszamy maksymalnie 7 osób. Warto zaznaczyć, że na nasze szkolenia przyjeżdżają osoby praktycznie z całej Polski - gościliśmy już przedstawicieli Wrocławia, Warszawy czy nawet Włocławka. Bardzo często spotykamy się również z zapytaniami czy będziemy szkolić w innych miastach - od razu odpowiadam - najprawdopodobniej tak, ale dopiero po wakacjach.

Dotarły do nas już pierwsze opinie po szkoleniu, które załączam poniżej:

Szkolenie oceniam dobrze. Pozwoliło mi usystematyzować wiedzę z zakresu mediów społecznościowych, a także zwróciło moją uwagę na te aspekty social media, które wcześniej wydawały mi się mało znaczące. Myślę, że na przyszłość warto nieco bardziej rozwinąć część dotyczącą Facebooka - przede wszystkim aplikacji dostępnych na FB - Magda, Warszawa

Wielkie, wielkie dzięki za zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia. Otworzyło mi oczy na wiele, wiele kwestii :-) To co mi się podobało:
1. Zaangażowanie i wiedza prowadzącego - przebijała ona z większości wypowiedzi i dzięki temu faktycznie czułam, że jest to właściwa osoba na właściwym miejscu.
2. Spójna, merytoryczna, kompleksowo przygotowana prezentacja - właśnie takiej potrzebowałam, żeby usystematyzować swoją wiedzę.
3. Cena - szczerze mówiąc do tej pory zastanawiam się, czy ktoś się nie pomylił o jedno zero?? A w tym był jeszcze i obiad i dyplom… WOW!!
To co można było zrobić lepiej, to wprowadzić poziom szkolenia - dla początkujących i bardziej zaawansowanych oraz przeprowadzić więcej części aktywizujących grupę - Katarzyna, Kraków

Zarówno organizacyjnie jak i merytorycznie bardzo dobrze przygotowane szkolenie. Oprócz sporej dawki ciekawych informacji po prostu dobrze spędzony dzień wśród fajnych ludzi. Wszyscy, którzy chcą się dowiedzieć na czym polega jedzenie mediów społecznościowych polecam zapoznanie się z ofertą szkoleniową Socjomanii - Marcin, Gliwice

Rewelacyjna sprawa dla ludzi, którzy w jakimś stopniu interesują się media społecznościowymi. Przed samymi warsztatami miałem obawy czy aby na pewno, za tak niską kwotę, ich poziom będzie na pułapie, który mnie zadowoli. Nie rozczarowałem się - uzyskałem niesamowitą bombę informacji przekazaną w rewelacyjny sposób z uwzględnieniem wszystkich szczegółów - Rafał, Warszawa

Szkolenie dało mi solidne fundamenty w zakresie Marketingu Internetowego. Przekonałem się, że Socjal Media to zbiór niełatwych reguł, które zmieniają się dość dynamicznie, a jak się nie ma praktyki na co dzień, to szybko zostaje się w tyle. Prowadzący profesjonalnie przedstawił wszelkie interesujące mnie zagadnienia, popierając je barwnymi realnymi przykładami. Szkolenie nie było „przeteoretyzowane” ale dobrze wyważone, a otwarta atmosfera skłaniała do żywych dyskusji pomiędzy uczestnikami. W przyszłości zamierzam skorzystać z dalszych szkoleń. Polecam! - Andrzej, Kraków

Szkolenie pod nazwą „Marketing i PR w mediach społecznościowych” utwierdziło mnie w przekonaniu, że jest to bardzo rozległy temat. Social Media to istotny kanał komunikacji firmy z klientami. Prowadzącemu udało się osiągnąć zamierzenie, aby uczestnicy szkolenia zrozumieli ideę mediów społecznościowych. Jako osoba stricte nie związana z marketingiem z przyjemnością wysłuchałem przedstawionych informacji.
Bezsporny pozostaje fakt, iż Facebook cieszy się dużą popularnością i może stanowić poważne narzędzie marketingowe. Wydaje mi się, że – w odniesieniu do Facebooka - prezentowany zakres materiału powinien być wsparty praktycznymi i konkretnymi przykładami. Bo szkolenie z założenia miało charakter warsztatowy.
Atutem szkolenia była sympatyczna i ciepła atmosfera. Również warunki lokalowe zasługują na pochwałę. Prowadzący szkolenie przystępnie, rzeczowo i komunikatywnie omówił temat szkolenia - Marek, Włocławek

Gdy dojdą do nas kolejne opinie na pewno pojawią się w tym wpisie.

Szkolenie trwało jeden dzień (od 9.00 - 17.30) i szczerze powiedziawszy jest to minimalna ilość czasu, aby móc poruszyć temat social mediów. W najbliższy weekend odbędzie się dwudniowe szkolenie z tej tematyki („48 godzin z mediami społecznościowymi” - na które już serdecznie zapraszam). W programie szkolenia znajdzie się dużo więcej czasu na omówienie konkretnych case'ów i pracę grupową.

Czytaj również

blog1 blog2

Na jakim etapie jesteś?