0
EN

Blog o marketingu internetowym

21 lipca 2011 | Bartłomiej Rak

Opinie po szkoleniu w Socjomanii

Pracując nad formą szkoleń organizowanych w Socjomanii, postawiliśmy na unikalną atmosferę, niewielkie grupy i interdyscyplinarną wiedzę prowadzących. Bardzo się cieszę, że właśnie te elementy zostały docenione przez uczestników. Sprawdźcie sami!

 

Szkolenia w Socjomanii - opinie

1. Magdalena Woźna - szkolenie Content Marketing

Jeśli chcemy skutecznie tworzyć kontent do Internetu to zdecydowanie polecam szkolenie Socjomanii - Content marketing w strategii digital! Dwudniowy warsztat kompleksowo pokazuje jak wykorzystać content marketing by skutecznie pozycjonować się w sieci – od krótkiego zarysu historycznego, poprzez wyznaczanie strategii i dobieranie odpowiednich narzędzi, aż po monitorowanie i sprawdzanie rezultatów. Prowadzący dostosowuje się do grupy, dlatego szkolenie jest idealne zarówno dla początkujących jak i osób, dla których tematyka nie jest obca.

 

2. Sylwia - Serwisy społecznościowe

Jeśli wiesz jak działa Facebook czy Youtube, ale jeszcze nie wiesz jakie działania tam prowadzić, aby Twoja firma zyskała pozytywny wizerunek to to szkolenie jest dla Ciebie. Polecam wszystkim początkującym i średnio zaawansowanym pasjonatom mediów społecznościowych. Prowadzący mimo młodego wieku jest bardzo kompetentny.

 

3. Agnieszka - Serwisy społecznościowe

Nie sądziłam, iż media społecznościowe, są tak istotne w istnieniu firmy. Z całą wiedzą i odpowiedzialnością napisałam poprzednie zdanie i jako szef firmy ogromnie polecam szkolenie Socjomanii dla pracowników i managerów.

Ważne jest to, aby wszyscy w firmie rozumieli, co to takiego media społecznościowe i jak wspólnie działać, aby osiągnąć wyznaczone cele. Polecam to szkolenie każdemu, kto ma choć trochę wątpliwości czy w dobrym kierunku zmierza i czy aby na pewno rozumie, co się w mediach dzieje. Dzięki za ogrom wiedzy i materiały. Dobra robota!

 

4. Edyta Frąckowiak - Projektowanie innowacji w digitalu

W mojej ocenie szkolenie jest przydatne nie tylko teamom produktowym, operującym na dużym poziomie szczegółowości, ale też zarządom czy właścicielom firm, którym metodyka service design, dzięki skupieniu na wartości niesionej przez usługę użytkownikowi, posłuży jako antidotum na często zarzucane oderwanie od realiów.

 

5. Marta Wolsztyniak-Chudzińska - Projektowanie innowacji w digitalu

Inspirująca atmosfera i prowadzące! Szkolenie idealne dla tych, którzy dla swojej marki chcą zrobić więcej i lepiej. Szkolenie nie daje gotowych rozwiązań, ale otwiera głowę. Sprawia, że chcesz drążyć temat dalej, dowiedzieć się więcej, a sposób w jaki zorganizowany jest warsztat to umożliwia.

socjomania szkolenia - opinie

6. Damian, Kraków - marketing internetowy dla hotelarzy

Szkolenie godne polecenia, w rewelacyjnej cenie, przeprowadzone profesjonalnie i rzeczowo. Dobrze zbilansowane proporcje między wiedzą teoretyczną i praktycznymi przykładami, zarówno od strony agencji interaktywnej, jak też hotelu. Takiego szkolenia od dawna na rynku brakowało, zamiast po raz kolejny wałkować „marketing internetowy” i rozwijać setki skrótów prowadzący stworzyli coś konkretnie dla branży hotelarskiej. Moim zdaniem za mało było trochę przykładów narzędzi i oprogramowania, z którego można korzystać promując swój obiekt, ale i tak oceniam szkolenie bardzo wysoko.

 

7. Joanna, Zakopane - marketing internetowy dla hotelarzy

Sukces tego szkolenia polega na, wyjątkowym na rynku szkoleń, duecie teorii z praktyką. To, czego nie uwzględniła teoria marketingu Bartka, fantastycznie zostało uzupełnione przez Kamila konkretnymi, z życia hotelarskiego wziętymi, przykładami. W pełni zrealizowany bogaty program, a jeszcze było kilka chwil na podzielenie się naszą wiedzą i dzieki temu sami również tworzyliśmy program spotkania. Kameralna atmosfera pozwalała na bieżąco i bez skrępowania weryfikować wszelkie wątpliwości. Gorąco polecam! - jak na Allegro ;)

 

8. Wojtek, Inwałd - marketing internetowy dla hotelarzy

Szkolenie, na którym miałem okazję być było bardzo rzeczowe i profesjonalnie przygotowane. Doskonałe połączenie i wyważenie teorii z praktyką sprawiły, że stało się ono czymś innym niż nudne wykłady na temat marketingu internetowego. Luźna atmosfera sprawiła, że szkolenie to było istną przyjemnością.

Mała grupa osób sprawiła, że każdy mógł się wykazać na polu dopytywania i komentowania. Do tego dobra lokalizacja, blisko centrum, bardzo dobra przerwa kawowa i obiad :) Nic tylko polecać na przyszłość! Jednym słowem - brawo! Dwoje ludzi znających się na rzeczy, świetny pomysł na szkolenie = sukces… Polecam!

 

9. Agnieszka, Wrocław - marketing internetowy dla hotelarzy

Wszystko było bardzo profesjonalnie przygotowane i dopięte na ostatni guzik. Zajęcia w pierwszym dniu szkolenia były dobrym przygotowaniem do dnia drugiego, który moim zdaniem był dniem naprawdę poszerzającym naszą wiedzę o najnowsze zagadnienia,w tym social media.

Bardzo dobrym sposobem było prowadzenie zajęć, niejako na „ żywym organizmie” tj. w oparciu o strony www podmiotów, których przedstawiciele byli uczestnikami zajęć. Warty podkreślenia był sposób prowadzenia zajęć przez młodych wykładowców, a przede wszystkim wzajemne uzupełnianie się przedstawicieli wiedzy teoretycznej i praktycznej. Sprawdziło się to ciekawe połączenie! Szczególnie w drugim dniu, kiedy prowadzący byli dla nas doskonałymi przewodnikami po systemach rezerwacji oraz zakupów grupowych. Tak naprawdę każdy z omówionych tematów został podparty przykładami oraz poradami praktycznymi zarówno z marketingu internetowego jak i hotelarstwa.

Co ważniejsze, był czas na dyskusję i pytania, uczestnicy chętnie dzielili się swoją wiedzą i doświadczeniami, co niezwykle wzbogaciło samo szkolenie. Zajęcia prowadzone były w bardzo dobrych warunkach: miejsce, sala wykładowa, przerwy kawowe oraz przerwy obiadowe. Długa droga z Wrocławia do Krakowa okazała się być warta całego „zachodu”, a spędzony weekend na szkoleniu - był pozytywnie i kreatywnie wykorzystany. Szczerze polecam szkolenie! Mam nadzieję, że będzie ich dużo więcej, w tym na Dolnym Śląsku :)

Opinia Agnieszki z Wrocławia(!) po szkoleniu

 

Często zadawane pytania

1. Gdzie odbywają się szkolenia Socjomanii?
Szkolenia otwarte prowadzimy w biurze Socjomanii w Krakowie oraz w Warszawie. Szkolenia dedykowane dla firm mogą odbywać się w siedzibie Klienta bądź w naszych przestrzeniach.

2. Czy po szkoleniu dostanę dyplom?
Tak - każdy dostaje od nas dyplom ukończenia szkolenia.

3. Gdzie szukać informacji o szkoleniach, które prowadzimy i terminach?
Na tej stronie - „Szkolenia Socjomanii”

4. Chcesz wiedzieć czy wybrane szkolenie jest dla Ciebie? 
Napisz do Concierge, który pomoże Ci ustalić, które szkolenie jest dla Ciebie!

Więcej pytań i odpowiedzi znajdziesz w naszej zakładce FAQ.

 

Do zobaczenia na szkoleniach i w sieci :))

Czytaj również

blog1 blog2

Na jakim etapie jesteś?