0
EN

Blog o marketingu internetowym

czwartek, 21 lipca 2011 | Bartłomiej Rak

Opinie po pierwszym szkoleniu

W miniony weekend odbyło się pierwsze szkolenie z marketingu internetowego dla Hotelarzy. Pracując nad formą szkoleń, organizowanych w ramach Socjomanii, postawiliśmy na unikalną atmosferę, interdyscyplinarną wiedzę prowadzących i cenę dostosowaną do możliwości finansowych grupy docelowej. Bardzo się cieszę, że właśnie te elementy zostały docenione przez pierwszych uczestników.

Na stronie nasze szkolenia możecie znaleźć informacje o organizowanych przez nas inicjatywach. Nie będę już się powtarzał - po prostu rzućcie tam okiem co wyróżnia nasze warsztaty i dlaczego warto z nich skorzystać.

Pierwsze spotkanie dla hotelarzy udało nam się zorganizować dosłownie w kilka dni. Nie mieliśmy za dużo czasu na promocję - puściliśmy dwa mailingi do Hotelarzy z małopolski i okolicznych województw, wrzuciliśmy informację na Goldenline, wysłaliśmy wiadomość prasową do serwisów branżowych (HotelNews czy MICE) oraz poprosiliśmy o wsparcie dwóch blogerów specjalizujących się w branży turystycznej - Mariusza Sadurskiego (Blog PR i marketing w turystyce) i Rafała Marek (blog Turystyka w Internecie). Uruchomiliśmy również prywatne kontakty. To wystarczyło, aby nazbierać grupkę świetnych uczestników!

Opinie po szkoleniu

Poniżej zamieszczam pierwsze opinie, które do nas dotarły:

Szkolenie godne polecenia, w rewelacyjnej cenie, przeprowadzone profesjonalnie i rzeczowo. Dobrze zbilansowane proporcje między wiedzą teoretyczną i praktycznymi przykładami, zarówno od strony agencji interaktywnej, jak też hotelu. Takiego szkolenia od dawna na rynku brakowało, zamiast po raz kolejny wałkować „marketing internetowy” i rozwijać setki skrótów prowadzący stworzyli coś konkretnie dla branży hotelarskiej. Moim zdaniem za mało było trochę przykładów narzędzi i oprogramowania, z którego można korzystać promując swój obiekt, ale i tak oceniam szkolenie bardzo wysoko - Damian, Kraków

Sukces tego szkolenia polega na, wyjątkowym na rynku szkoleń, duecie teorii z praktyką. To, czego nie uwzględniła teoria marketingu Bartka, fantastycznie zostało uzupełnione przez Kamila konkretnymi, z życia hotelarskiego wziętymi, przykładami. W pełni zrealizowany bogaty program, a jeszcze było kilka chwil na podzielenie się naszą wiedzą i dzieki temu sami również tworzyliśmy program spotkania. Kameralna atmosfera pozwalała na bieżąco i bez skrępowania weryfikować wszelkie wątpliwości. Gorąco polecam! - jak na Allegro ;) - Joanna, Zakopane

Byłam mile zaskoczona przebiegiem szkolenia, które moim zdaniem zaprezentowało nową jakość przedsięwzięć edukacyjnych. Przede wszystkim sprawdziła się formuła dwóch prowadzących, którzy wzajemnie uzupełniali swoje wypowiedzi, co znacząco wpłynęło na utrzymanie uwagi uczestników . Ponadto już na pierwszy rzut oka widać, że prowadzący to osoby doświadczone w prowadzeniu szkoleń, które mają naturalną umiejętność przekazywania wiedzy. Każdy z omówionych tematów został podparty przykładami oraz poradami praktycznymi zarówno z marketingu internetowego jak i hotelarstwa, przy czym były to konkretne i rzeczowe informacje. W szkoleniu brała udział mała grupa, co bardzo ułatwiło komunikację oraz wymianę opinii z prowadzącymi jak i innymi uczestnikami. Dużym atutem była również stosunkowo niska cena szkolenia, w skład której weszły także obiady oraz przerwy kawowe. Wiedzę zdobytą na szkoleniu na pewno wykorzystam w swojej pracy - Paulina, Wrocław

Szkolenie, na którym miałem okazję być było bardzo rzeczowe i profesjonalnie przygotowane. Doskonałe połączenie i wyważenie teorii z praktyką sprawiły, że stało się ono czymś innym niż nudne wykłady na temat marketingu internetowego. Luźna atmosfera sprawiła, że szkolenie to było istną przyjemnością. Mała grupa osób sprawiły, że każdy mógł się wykazać na polu dopytywania i komentowania. Do tego dobra lokalizacja, blisko centrum, bardzo dobra przerwa kawowa i obiad :) Nic tylko polecać na przyszłość! Jednym słowem - brawo! Dwoje ludzi znających się na rzeczy, świetny pomysł na szkolenie = sukces… Polecam - Wojtek, Inwałd

Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w szkoleniu „Marketing internetowy dla Hotelarzy”, które było zorganizowane przez Socjomanię w Krakowie.
Wszystko było bardzo profesjonalnie przygotowane i dopięte na ostatni guzik. Zajęcia w pierwszym dniu szkolenia były dobrym przygotowaniem do dnia drugiego, który moim zdaniem był dniem naprawdę poszerzającym naszą wiedzę o najnowsze zagadnienia,w tym social media.
Bardzo dobrym sposobem było prowadzenie zajęć, niejako na „ żywym organizmie” tj. w oparciu o strony www podmiotów, których przedstawiciele byli uczestnikami zajęć. Warty podkreślenia był sposób prowadzenia zajęć przez młodych wykładowców, a przede wszystkim wzajemne uzupełnianie się przedstawicieli wiedzy teoretycznej i praktycznej. Sprawdziło się to ciekawe połączenie! Szczególnie w drugim dniu, kiedy prowadzący byli dla nas doskonałymi przewodnikami po systemach rezerwacji oraz zakupów grupowych. Tak naprawdę każdy z omówionych tematów został podparty przykładami oraz poradami praktycznymi zarówno z marketingu internetowego jak i hotelarstwa. Co ważniejsze, był czas na dyskusję i pytania, uczestnicy chętnie dzielili się swoją wiedzą i doświadczeniami, co niezwykle wzbogaciło samo szkolenie. Zajęcia prowadzone były w bardzo dobrych warunkach: miejsce, sala wykładowa, przerwy kawowe oraz przerwy obiadowe. Długa droga z Wrocławia do Krakowa okazała się być warta całego „zachodu”, a spędzony weekend na szkoleniu - był pozytywnie i kreatywnie wykorzystany. Szczerze polecam szkolenie! Mam nadzieję, że będzie ich dużo więcej, w tym na Dolnym Śląsku :) - Agnieszka, Wrocław

Opinia Agnieszki z Wrocławia(!) po szkoleniuOpinia Agnieszki z Wrocławia(!) po szkoleniu

Jak spłyną pozostałe opinie na pewno umieścimy je w tym wpisie…

Plany na przyszłość

Kolejne szkolenia dla Hotelarzy będą organizowane w następujących terminach:

  • 13, 14.08.2011 - Kraków - Marketing internetowy dla Hotelarzy - zobacz szczegóły
  • 03, 04.09.2011 - Kraków - Marketing internetowy dla Hotelarzy - zobacz szczegóły

Końcem września będziemy organizować serię wyjazdową, na razie planujemy odwiedzić takie miasta / regiony:

  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Warszawa
  • Rzeszów
  • Podbeskidzie

O ile będzie to możliwe będziemy starali się utrzymać ceny niższe niż 350 złotych. W Krakowie nie ma z tym problem, bo dysponujemy własną salą wykładową, ale w innych miastach musimy się liczyć z dodatkowymi kosztami. Jeżeli ktoś chce nam pomóc zorganizować takie szkolenie w swoim regionie to zapraszam do kontaktu.

Dlaczego właśnie w tych regionach? Bo stamtąd doszły do nas głosy, że jest zapotrzebowanie - to nas bardzo pozytywnie zaskoczyło. Także zachęcam do śledzenia naszej strony.

Częste pytania

1. Czy będziemy szkolić w innych regionach?
Tak - plan jest powyżej. Postaramy się utrzymać niskie ceny i przyjechać wszędzie tam gdzie będzie zainteresowanie. Liczymy też na Wasze wsparcie w organizacji szkoleń wyjazdowych.

2. Czy jest dyplom?
Tak - od następnej edycji (sierpniowej) każdy dostanie od nas dyplom ukończenia szkolenia.

3. Czemu tak tanio?
Brak mi słów jak słyszę takie pytanie - pozostawię je bez komentarza…

4. Gdzie szukać informacji?
Na tej stronie - „Szkolenia Socjomanii”

Do zobaczenia na szkoleniach i w sieci :))

Czytaj również

blog1 blog2

Na jakim etapie jesteś?