0
EN
szkolenia otwarte

Ocena szkolenia ()

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy głównie w formie webinarów live w planowanych terminach. Na jesień zaplanowaliśmy szereg szkoleń stacjonarnych w zupełnie nowej formule masterclasses w naszym oddziale w Warszawie. Szkolenia organizujemy z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące, odpowiednie procedury, testy na przeciwciała przed szkoleniem) w naszym biurze w Warszawie. Więcej informacji znajdziesz w naszym regulaminie uslug szkoleniowych. 

Akademia Service Design Thinking

Zmień podejście do projektowania i wdrażania rozwiązań w organizacji!

Coraz częściej rozwój organizacji jest powiązany z kulturą firmy, metodyką pracy i wyzwaniami w branży. Zmienia się też sposób projektowania rozwiązań i współpracy w zespole - pracujemy w metodykach zwinnych, korzystamy z narzędzi design thinking, często wcielamy się w rolę facylitatorów lub liderów zmiany. W Socjomanii wierzymy, że digitalizacja to w 90% ludzie, a tylko w 10% technologia, dlatego chcemy pomagać w rozwoju najważniejszych kompetencji pracowników przyszłości.

Akademia Service Design Thinking pozwoli przeżyć Ci trzy dni warsztatów pracy projektowej nad wspólnie wybranym, realnym wyzwaniem, w interdyscyplinarnym gronie uczestników.

>> Przeczytaj artykuł Kasi, jednej z facylitatorek warsztatów, dlaczego problem może być szansą na zmianę w organizacji i jak od kilku lat podchodzimy do tego w Socjomanii.

3 dni warsztatów w interdyscyplinarnej grupie i...

  • Nie zatrzymujesz się na teorii: Doświadczenie całego procesu w pięciu fazach design thinking: od empatyzacji, czyli poznania problemów i wyzwań w danym obszarze, przez definicję, ideację, prototypowanie i testowanie - dochodzisz na końcu do konkretnego rozwiązania.
  • Wiedzę na temat nowych metodyk projektowania rozwiązań: podejście design thinking, projektowanie usług - service design, podstawy pracy zwinnej (agile).
  • Wiedzę na temat metod badawczych wykorzystywanych w procesie pracy projektowej (Socjomania dzieli się też wiedzą o wykorzystaniu danych i narzędzi digital - netnografii).
  • Wskazówki dotyczące przeprowadzenia procesu w organizacji (podstawy facylitacji).
  • Wiedzę o tym, jak stworzyć scenariusz procesu, warsztatu w swojej organizacji.
  • Wskazówki co do ewaluacji procesu, podejścia iteracyjnego i możliwych błędów od osób, które w ostatnich kilku latach przechodzą, organizują i prowadzą procesy projektów w metodyce service design (case studies projektów service design).
  • Pracę w interdyscyplinarnym zespole, z osobami z różnych branż i stanowisk, dzięki czemu poszerzysz swoje horyzonty oraz możliwość spojrzenia na problem z innej perspektywy - to świeżość, którą wniesiesz po Akademii do swojego zespołu.
  • Feedback na bieżąco dotyczący poszczególnych narzędzi, pracy zespołu, komunikacji (przedstawienie form feedbacku do wprowadzenia we własnych organizacjach).
  • Pozyskanie dodatkowej wiedzy z wybranego obszaru (dwa bloki tematyczne do wyboru - więcej informacji w programie).

Jak będziemy pracować na Akademii?

Te warsztaty to trzydniowa okazja do:

  • intensywnego doświadczania nowych metodyk pracy (metodyk zwinnych (agile), design thinking czy projektowania usług), 
  • rozwinięcia kompetencji XXI wieku (m.in. life-long learning, form feedbacku, współpracy, refleksji, samozarządzania, kreatywnego rozwiązywania problemów),
  • poznania kultury innowacji i podejścia, sprzyjającego współpracy, wymianie doświadczeń oraz transformacjom
    w Twojej firmie.

Dlaczego w tym celu wybraliśmy Service Design Thinking?

1) Design Thinking
to podejście wspierające tworzenie innowacji, koncentrujące się na zastosowaniu metod projektowych do rozwiązywania problemów biznesowych.

2) Service Design skupia się nad tym, jak zaprojektować doświadczenia w punktach styku pomiędzy użytkownikami i firmą.

Jeśli po raz pierwszy słyszysz o tych pojęciach, przeczytaj artykuł Marty na ten temat.

Co jeszcze zyskujesz dzięki Akademii?

Akademia Service Design Thinking Socjomanii to nie tylko udział 
w 3-dniowym warsztacie
, ale także:

  • 1 h mentoringu indywidualnego do wykorzystania po warsztatach i omówienie wdrożenia procesu w organizacji,
  • dostęp do wszystkich materiałów, ćwiczeń i narzędzi wykorzystywanych przez facylitatorów podczas procesu
    (wraz ze scenariuszami warsztatów i ćwiczeń),
  • dostęp do zamkniętej grupy studentów Akademii (bogatej
    w literaturę, materiały, narzędzia i wymianę wiedzy).

 

Facylitatorzy z doświadczeniem i dobrym nastawieniem

W Socjomanii od sześciu lat rozwiązujemy problemy i wyzwania w metodykach projektowych. Jesteśmy projektantami procesów i warsztatów, a także facylitatorami spotkań i wydarzeń. Łączymy doświadczenie ze świata digital, badań oraz projektowania, by przeprowadzić Was przez trzydniowy warsztat. Wierzymy w formę eksperymentalnej nauki i praktycznych warsztatów.

>> Zobacz, jak w Socjomanii projektujemy usługi i rozwiązania w metodyce service design.

W 2013 roku otworzyliśmy pierwszą Akademię Socjomanii - wtedy poświęconą rozwojowi kompetencji w zakresie social media i współczesnej komunikacji marki. Przeszkoliliśmy prawie 100 osób
w czterech lokalizacjach, przygotowując ich do pracy i rozwinięcia umiejętności w nowym obszarze.

W 2019 roku wracamy z nowym wyzwaniem dla Akademii - kierunkiem rozwojowym dla całej naszej firmy - service design thinking. Chcemy stworzyć możliwość doświadczenia, jak współpracować w interdycyplinarnych zespołach i wypracować nieszablonowe podejście do tworzenia rozwiązań w Twojej firmie.

Ponadto, Katarzyna Młynarczyk, Prezes Socjomanii, jest współzałożycielem Polskiego Chapteru międzynarodowej organizacji Service Design Network. Jednym z podstawowych zadań SDN Poland Chapter jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem na temat Projektowania Usług. Obecnie organizowane są cyklicznie spotkania Meetup’y w wielu miastach w Polsce.

Ogromnym wyróżnieniem dla Polskiego Chapteru była zdobyta nagroda podczas konferencji Service Design Network Global Conference, która odbyła się w Dublinie. Polski Chapter zdobył międzynarodową nagrodę za najlepsze „Best Public Relations” i odebrał gratulacje za świetny debiut wśród innych Chapterów.

 

Zaproś nas do swojej firmy

Współcześnie 1/3 pracowników czuje się zdemotywowana (Steelcase 2018). Jak sprawić, by doświadczenie wspólnej nauki i współpracy w naszej firmie stało się na nowo ekscytujące dla naszego zespołu?

Możemy zaproponować Twojej firmie spersonalizowane rozwiązanie, bazujące na filarach współczesnej edukacji:

  • współpracy,
  • grywalizacji,
  • różnorodności.

Akademię Service Design Thinking możemy zaprojektować i przeprowadzić dla Twojego zespołu, dostarczając pracownikom nowych doświadczeń edukacyjnych i możliwości nauki w nowych metodykach projektowych. Sami robimy to dla naszych klientów (m.in. Continental, Semahead, Lasy Państwowe) oraz na naszych wyjazdach integracyjno-strategicznych od 5 lat - zobacz relacje.

Jak może to wyglądać? Wyobraź sobie trzy dni (lub więcej, jeśli chcesz) spędzone zdala od Twojego biura (dla wzbogacenia doświadczeń edukacyjnych), podczas których pokazujemy, jak lepiej współpracować, tworzyć innowacje i wspólne rozwiązania. 

Jesteś zainteresowany indywidualnym rozwiązaniem? Napisz do nas.

Zaufali nam

Szkolenia i procesy w metodyce service design prowadziliśmy
m.in. dla:

     

Program szkolenia

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dowiedz się więcej o tym, jak w Socjomanii wykorzystujemy design thinking

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?