Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami
Coraz częściej rozwój organizacji jest powiązany z kulturą firmy, metodyką pracy i wyzwaniami w branży. Zmienia się też sposób projektowania rozwiązań i współpracy w zespole - pracujemy w metodykach zwinnych, korzystamy z narzędzi design thinking, często wcielamy się w rolę facylitatorów lub liderów zmiany. W Socjomanii wierzymy, że digitalizacja to w 90% ludzie, a tylko w 10% technologia, dlatego chcemy pomagać w rozwoju najważniejszych kompetencji pracowników przyszłości.
Akademia Service Design Thinking pozwoli przeżyć Ci trzy dni warsztatów pracy projektowej nad wspólnie wybranym, realnym wyzwaniem, w interdyscyplinarnym gronie uczestników.
>> Przeczytaj artykuł Kasi, jednej z facylitatorek warsztatów, dlaczego problem może być szansą na zmianę w organizacji i jak od kilku lat podchodzimy do tego w Socjomanii.
Te warsztaty to trzydniowa okazja do:
Dlaczego w tym celu wybraliśmy Service Design Thinking?
1) Design Thinking to podejście wspierające tworzenie innowacji, koncentrujące się na zastosowaniu metod projektowych do rozwiązywania problemów biznesowych.
2) Service Design skupia się nad tym, jak zaprojektować doświadczenia w punktach styku pomiędzy użytkownikami i firmą.
Jeśli po raz pierwszy słyszysz o tych pojęciach, przeczytaj artykuł Marty na ten temat.
Akademia Service Design Thinking Socjomanii to nie tylko udział
w 3-dniowym warsztacie, ale także:
W Socjomanii od sześciu lat rozwiązujemy problemy i wyzwania w metodykach projektowych. Jesteśmy projektantami procesów i warsztatów, a także facylitatorami spotkań i wydarzeń. Łączymy doświadczenie ze świata digital, badań oraz projektowania, by przeprowadzić Was przez trzydniowy warsztat. Wierzymy w formę eksperymentalnej nauki i praktycznych warsztatów.
>> Zobacz, jak w Socjomanii projektujemy usługi i rozwiązania w metodyce service design.
W 2013 roku otworzyliśmy pierwszą Akademię Socjomanii - wtedy poświęconą rozwojowi kompetencji w zakresie social media i współczesnej komunikacji marki. Przeszkoliliśmy prawie 100 osób
w czterech lokalizacjach, przygotowując ich do pracy i rozwinięcia umiejętności w nowym obszarze.
W 2019 roku wracamy z nowym wyzwaniem dla Akademii - kierunkiem rozwojowym dla całej naszej firmy - service design thinking. Chcemy stworzyć możliwość doświadczenia, jak współpracować w interdycyplinarnych zespołach i wypracować nieszablonowe podejście do tworzenia rozwiązań w Twojej firmie.
Ponadto, Katarzyna Młynarczyk, Prezes Socjomanii, jest współzałożycielem Polskiego Chapteru międzynarodowej organizacji Service Design Network. Jednym z podstawowych zadań SDN Poland Chapter jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem na temat Projektowania Usług. Obecnie organizowane są cyklicznie spotkania Meetup’y w wielu miastach w Polsce.
Ogromnym wyróżnieniem dla Polskiego Chapteru była zdobyta nagroda podczas konferencji Service Design Network Global Conference, która odbyła się w Dublinie. Polski Chapter zdobył międzynarodową nagrodę za najlepsze „Best Public Relations” i odebrał gratulacje za świetny debiut wśród innych Chapterów.
Współcześnie 1/3 pracowników czuje się zdemotywowana (Steelcase 2018). Jak sprawić, by doświadczenie wspólnej nauki i współpracy w naszej firmie stało się na nowo ekscytujące dla naszego zespołu?
Możemy zaproponować Twojej firmie spersonalizowane rozwiązanie, bazujące na filarach współczesnej edukacji:
Akademię Service Design Thinking możemy zaprojektować i przeprowadzić dla Twojego zespołu, dostarczając pracownikom nowych doświadczeń edukacyjnych i możliwości nauki w nowych metodykach projektowych. Sami robimy to dla naszych klientów (m.in. Continental, Semahead, Lasy Państwowe) oraz na naszych wyjazdach integracyjno-strategicznych od 5 lat - zobacz relacje.
Jak może to wyglądać? Wyobraź sobie trzy dni (lub więcej, jeśli chcesz) spędzone zdala od Twojego biura (dla wzbogacenia doświadczeń edukacyjnych), podczas których pokazujemy, jak lepiej współpracować, tworzyć innowacje i wspólne rozwiązania.
Jesteś zainteresowany indywidualnym rozwiązaniem? Napisz do nas.
Szkolenia i procesy w metodyce service design prowadziliśmy
m.in. dla:
Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.