0
EN
konsulting

Projektowanie usług

Wiedza i doświadczenie zespołu Socjomanii,
w którym zawsze człowiek - odbiorca jest
w centrum, pozwala nam wpływać na proces zmiany, optymalizacji usług naszych klientów i adaptacji do nowych warunków.

 

 

Dzięki service design pomożemy Ci zoptymalizować usługi i zaadaptować się do sytuacji na rynku

Początek przygody z metodyką service design miał miejsce w 2014 roku. Nasza CEO - Katarzyna zdobyła certyfikat Design Thinkers Academy. Od tego czasu w usługach konsultingowych korzystamy z podejścia i narzędzi service design.

Łączymy wiedzę z obszaru digital z doświadczeniami biznesowymi i kompetencjami naszego zespołu badawczego. Przeprowadzamy przez proces digitalizacji usług.

 

Przeczytaj artykuł Katarzyny

Service Design vs. Design Thinking

Wielu ludzi ma wątpliwości co to jest Service Design i czym tak naprawdę różni się od Design Thinking.

 

Design Thinking to metoda twórczego rozwiązywania problemów. Jej celem jest optymalizacja obecnych usług lub tworzenie nowych, innowacyjnych produktów lub usług bazując na głębokim zrozumieniu problemów i potrzeb użytkowników. 

Metoda ta pozwala na nowo zdefiniować problemy, pomagając znaleźć alternatywne strategie i sposoby rozwiązania. To także sposób myślenia i pracy bazujący na eksperymentowaniu i testowaniu hipotez.

 

 

Service Design to metodyka, która wspiera optymalizację usług i tworzenie innowacji w obszarze usług - wszystko w podejściu zorientowanym na użytkownika (User-Centered Design, Human-Centered Design).

 

Podobnie jak Design Thinking, projektowanie usług składa się z pięcio-etapowego procesu projektowego (empatyzacji, definicji, ideacji, prototypowania i testowania) oraz wielu narzędzi takich jak Business Model Canvas, Persony czy Value Proposition Canvas.

 

Chcesz wiedzieć więcej o Service Design? Koniecznie zapoznaj się z tymi artykułami:

Service Design vs. Design Thinking

Dane mają lepszy pomysł niż Ty. Netnografia nowym słowem w słowniku marketingowca

 

Handelek - case study

Katarzyna Młynarczyk, Martyna Tarnawska, prezentacja wygłoszona konferencji POLISHOPA 2019

26:18

Poznaj nasze podejście do projektowania usług
w praktyce

 Jesteśmy współzałożycielem
Service Design Network Polska

 

Service Design Network

Wśród twórców Service Design Network Poland - polskiego oddziału najważniejszej organizacji SD na świecie jest CEO Socjomanii Katarzyna.

Case studies 

Wszystkie case studies

Warsztaty kreatywne w metodyce Design Thinking.

Szczegóły

Szkolenie i warsztaty facylitacji, aby wypracować skuteczne działania promocji książek.

Szczegóły

Warsztaty: Customer Journey studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Szczegóły

Case studies 

Wszystkie case studies

Warsztaty kreatywne w metodyce Design Thinking.

Szczegóły

Szkolenie i warsztaty facylitacji, aby wypracować skuteczne działania promocji książek.

Szczegóły

Warsztaty: Customer Journey studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Szczegóły

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Martyna Tarnawska

[email protected]

606 391 809

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?