0
EN
konsulting

Projektowanie usług

Wiedza i doświadczenie zespołu Socjomanii,
w którym zawsze człowiek - odbiorca jest
w centrum, pozwala nam wpływać na proces zmiany usług naszych klientów.

 

 

Service design jest podejściem wybranym przez nas
w usługach konsultingowych

Początek przygody z metodyką service design miał miejsce w 2014 roku. Nasza CEO - Katarzyna zdobyła certyfikat Design Thinkers Academy. Od tego czasu w usługach konsultingowych korzystamy z podejścia i narzędzi service design.

Łączymy wiedzę z obszaru digital z doświadczeniami biznesowymi i kompetencjami naszego zespołu badawczego. Przeprowadzamy przez proces digitalizacji usług.

 

Przeczytaj artykuł Katarzyny

Service Design vs. Design Thinking

Wielu ludzi ma wątpliwości co to jest Service Design i czym tak naprawdę różni się od Design Thinking.

 

Design Thinking to metoda twórczego rozwiązywania problemów. Jej celem jest tworzenie innowacyjnych produktów lub usług bazując na głębokim zrozumieniu problemów i potrzeb użytkowników. 

Metoda ta pozwala na nowo zdefiniować problemy, pomagając znaleźć alternatywne strategie i sposoby rozwiązania. To także sposób myślenia i pracy bazujący na eksperymentowaniu i testowaniu hipotez.

 

 

Service Design to metodyka, która wspiera tworzenie innowacji w obszarze usług - wszystko w podejściu zorientowanym na użytkownika (User-Centered Design, Human-Centered Design).

 

Podobnie jak Design Thinking, projektowanie usług składa się z pięcio etapowego procesu projektowego (empatyzacji, definicji, ideacji, prototypowania i testowania) oraz wielu narzędzi takich jak Business Model Canvas, Persony czy Value Proposition Canvas.

 

Chcesz wiedzieć więcej o Service Design? Koniecznie zapoznaj się z tymi artykułami:

Service Design vs. Design Thinking

Dane mają lepszy pomysł niż Ty. Netnografia nowym słowem w słowniku marketingowca

Service Design Network Global Conference - Dublin 2018 - podsumowanie

Service Design Days Barcelona 2018 - podsumowanie

 

Koniecznie sprawdź także wystąpienie Katarzyny Młynarczyk, która podczas spotkania HR na deser mówiła o korelacji między działaniami i wyzwaniami dzisiejszego HR i Design Thinking. 

Poznaj nasze podejście do projektowania usług
w praktyce

 Jesteśmy współzałożycielem
Service Design Network Polska

 

Service Design Network

Wśród twórców Service Design Network Poland - polskiego oddziału najważniejszej organizacji SD na świecie jest CEO Socjomanii Katarzyna.

Case studies 

Wszystkie case studies

Warsztaty kreatywne w metodyce Design Thinking.

Szczegóły

Szkolenie i warsztaty facylitacji, aby wypracować skuteczne działania promocji książek.

Szczegóły

Warsztaty: Customer Journey studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Szczegóły

Case studies 

Wszystkie case studies

Warsztaty kreatywne w metodyce Design Thinking.

Szczegóły

Szkolenie i warsztaty facylitacji, aby wypracować skuteczne działania promocji książek.

Szczegóły

Warsztaty: Customer Journey studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Szczegóły

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Michał Macherzyński

[email protected]

539 993 211

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?