Kurs Service Design - projektowanie usług - informacje
Service Design to metodyka, która wspiera tworzenie nowych usług i optymalizację tych obecnych, z wykorzystaniem podejścia zorientowanego na użytkownika (human-centered design) i myślenia projektowego (design thinking).
Zaprojektowaliśmy warsztaty dla osób, które dopiero poznają narzędzia i metodykę service design, by przygotować je do zastosowania w swoim biznesie. Nasze szkolenie to połączenie praktycznych narzędzi service design, wiedzy i praktycznego doświadczenia z zakresu customer experience, a także wartości i ćwiczeń z podejścia design thinking.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat zakresu szkolenia, przeczytaj nasz artykuł:czym jest service design.
Jak prowadzimy warsztaty?
Na warsztatach eksplorujemy zasady i zastosowanie service design, ze szczególnym uwzględnieniem produktów i usług cyfrowych, a także narzędzia do lepszego zrozumienia naszych klientów - ich potrzeb i doświadczeń (design research), a także do tworzenia nowych pomysłów, ich prototypowania i testowania.
Nasz program, stworzony dzięki połączeniu wiedzy interdyscyplinarnego zespołu Socjomanii (marketingowców, projektantów, strategów i socjologów) wyróżnia się tym, jak duży nacisk kładziemy na narzędzia digital, a także potencjał nowych technologii i tego, jak zmieniają współczesnego klienta.
Jeśli jesteś osobą nastawioną na naukę poprzez doświadczanie, praktyczne sprawdzanie narzędzi i eksplorację nowego podejścia do zaprojektowania swoich produktów i usług - dołącz do kolejnej edycji warsztatów, prowadzonych przez doświadczonych facylitatorów.
Szkolenie service design, jego forma, terminy, dni, poziom zostają dokładnie z Tobą omówione na etapie badania potrzeb. Jeśli bliska jest Ci idea design thinking i projektowania zorientowanego na użytkownika – nasze szkolenia pogłębią Twoją wiedzę.
Design thinking a kurs projektowania usług
Procesy design thinking różnią się od rozwiązań w zakresie projektowania usług dla biznesu. Design thinking szkolenie dotyczy procesu projektowania rozwiązań innowacyjnych w zakresie problemów biznesowych firmy. Warsztat projektowania usług (service) z kolei to projektowanie doświadczeń użytkownika w oparciu o wiedzę na temat jego potrzeb w różnych punktach styku (touchpoints) z usługą lub produktem Twojej firmy czy organizacji.
Wiele osób ma problem z rozróżnieniem tych dwóch pojęć. Jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę na temat warsztatów z zakresu usług service design i design thinking artykuł service design vs design thinking odpowie na wszystkie Twoje pytania. Dzięki niemu zaczniesz sprawniej poruszać się w tej terminologii i łatwiej dobierzesz narzędzia Tobie potrzebne.