0
EN
szkolenia otwarte

Ocena szkolenia ()

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy głównie w formie webinarów live w planowanych terminach. Na jesień zaplanowaliśmy szereg szkoleń stacjonarnych w zupełnie nowej formule masterclasses w naszym oddziale w Warszawie. Szkolenia organizujemy z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące, odpowiednie procedury, testy na przeciwciała przed szkoleniem) w naszym biurze w Warszawie. Więcej informacji znajdziesz w naszym regulaminie uslug szkoleniowych. 

Szkolenie Service Design Thinking

Akademia Service Design Thinking

Zmień podejście do projektowania i wdrażania rozwiązań w organizacji!

Coraz częściej rozwój organizacji jest powiązany z kulturą firmy, metodyką pracy i wyzwaniami w branży. Zmienia się też sposób projektowania rozwiązań i współpracy w zespole - pracujemy w metodykach zwinnych, korzystamy z narzędzi design thinking, często wcielamy się w rolę facylitatorów lub liderów zmiany.

Metody kreatywnego myślenia w biznesie, rozumienie potrzeb klientów czy użytkownika, umiejętności z zakresu myślenia thinking design to kompetencje XX wieku.

W Socjomanii wierzymy, że digitalizacja to w 90% ludzie, a tylko w 10% technologia, dlatego poprzez szkolenie chcemy pomagać w rozwoju najważniejszych kompetencji pracowników przyszłości.

Akademia Service Design Thinking to szkolenie, które pozwoli przeżyć Ci trzy dni warsztatów pracy projektowej nad wspólnie wybranym, realnym wyzwaniem, w interdyscyplinarnym gronie uczestników. Tworzenie rozwiązania jeszcze nigdy nie było tak przyjemne.

>> Przeczytaj artykuł Kasi, jednej z facylitatorek warsztatów, dlaczego problem może być szansą na zmianę w organizacji, generowanie pomysłów i jak od kilku lat podchodzimy do tego w Socjomanii.

3 dni warsztatów w interdyscyplinarnej grupie i...

  • Nie zatrzymujesz się na teorii: Doświadczenie całego procesu design thinking w pięciu fazach: od empatyzacji, czyli poznania problemów i wyzwań w danym obszarze, przez definicję, ideację, prototypowanie i testowanie - dochodzisz na końcu do konkretnego rozwiązania, źródła pomysłów do dalszych działań. Każdy etap to potężna dawka wiedzy z zakresu rozwiązania danego problemu.
  • Wiedzę na temat nowych metodyk tworzenia rozwiązań: podejście design thinking, projektowanie usług - termin service design, podstawy agile (praca zwinna).
  • Wiedzę na temat metod badawczych wykorzystywanych w procesie pracy projektowej w duchu design thinking (Socjomania dzieli się też wiedzą o wykorzystaniu danych i narzędzi digital - netnografii).
  • Wskazówki dotyczące przeprowadzenia procesu w organizacji (podstawy facylitacji).
  • Wiedzę o tym, jak stworzyć scenariusz procesu, warsztatu w swojej organizacji. Krok po kroku każdy etap.
  • Wskazówki, jak ewaluować proces i dotyczące podejścia iteracyjnego i możliwych błędów od osób, które w ostatnich kilku latach przechodzą, organizują i prowadzą procesy projektów w metodyce service design (case study service design).
  • Pracę w interdyscyplinarnym zespole, z osobami z różnych branż i stanowisk, dzięki czemu poszerzysz swoje horyzonty, wpadniesz na więcej nowych pomysłów oraz otrzymasz możliwość spojrzenia na problem z innej perspektywy - to świeżość, którą wniesiesz po Akademii do swojego zespołu.
  • Feedback na bieżąco dotyczący poszczególnych narzędzi wykorzystywanych w design thinking, kooperacji zespołu, komunikacji (przedstawienie form feedbacku do wprowadzenia we własnych organizacjach).
  • Pozyskanie dodatkowej wiedzy z wybranego obszaru (dwa bloki tematyczne do wyboru - więcej informacji w programie).

Jak będziemy pracować na Akademii Service Design Thinking?

Te warsztaty to trzydniowa okazja do:

  • intensywnego doświadczania nowych metodyk pracy (metodyk zwinnych (agile), design thinking czy projektowania usług), 
  • rozwinięcia kompetencji XXI wieku (m.in. life-long learning, form feedbacku, współpracy, refleksji, samozarządzania, kreatywnego rozwiązywania problemów, generowania pomysłów),
  • poznania kultury innowacji i podejścia, sprzyjającego współpracy, wymianie doświadczeń oraz transformacjom
    w Twojej firmie.

Dlaczego w tym celu wybraliśmy Service Design Thinking?

1) Design Thinking
to podejście wspierające tworzenie innowacji, koncentrujące się na zastosowaniu metod projektowych do rozwiązywania problemów biznesowych.

2) Czym jest service design? Service Design skupia się nad tym, jak zaprojektować doświadczenia w punktach styku pomiędzy użytkownikami i firmą.

Proces Service Design Thinking jest zatem wypadkową najlepszych praktyk na drodze do uzyskania wartościowych i innowacyjnych rozwiązań.
Zachęcamy również do zapisania się na nasz kurs service design.

Jeśli po raz pierwszy słyszysz o tych pojęciach, przeczytaj artykuł Marty na ten temat i poznaj porównanie service design vs design thinking.

Co jeszcze zyskujesz dzięki Akademii?

Akademia Service Design Thinking Socjomanii to nie tylko udział 
w 3-dniowym warsztacie
, ale także:

  • 1 h mentoringu indywidualnego do wykorzystania po warsztatach i omówienie wdrożenia procesu w organizacji,
  • dostęp do wszystkich materiałów, ćwiczeń i narzędzi wykorzystywanych przez facylitatorów podczas procesu
    (wraz ze scenariuszami warsztatów i ćwiczeń),
  • dostęp do zamkniętej grupy studentów Akademii (bogatej
    w literaturę, materiały, narzędzia i wymianę wiedzy).

 

Facylitatorzy z doświadczeniem i dobrym nastawieniem

W Socjomanii od sześciu lat rozwiązujemy problemy i wyzwania w metodykach projektowych. Jesteśmy projektantami procesów i warsztatów, a także facylitatorami spotkań i wydarzeń. Łączymy doświadczenie ze świata digital, badań oraz projektowania, by przeprowadzić Was przez trzydniowy warsztat z obszaru service design thinking. Wierzymy w formę eksperymentalnej nauki, praktycznych warsztatów i kreatywny proces nauki.

>> Zobacz, jak w Socjomanii projektujemy usługi i rozwiązania w metodyce service design.

W 2013 roku otworzyliśmy pierwszą Akademię Socjomanii - wtedy poświęconą rozwojowi kompetencji w zakresie social media i współczesnej komunikacji marki. Przeszkoliliśmy prawie 100 osób
w czterech lokalizacjach, przygotowując ich do pracy i rozwinięcia umiejętności w nowym obszarze. Wprowadzenie do design thinking dla wielu uczestników było wiedzą przełomową.

W 2019 roku wracamy z nowym wyzwaniem dla Akademii - kierunkiem rozwojowym dla całej naszej firmy - service design thinking. Chcemy stworzyć możliwość doświadczenia, jak współpracować w interdycyplinarnych zespołach i wypracować nieszablonowe podejście do tworzenia rozwiązań w Twojej firmie.

Ponadto, Katarzyna Młynarczyk, Prezes Socjomanii, jest współzałożycielem Polskiego Chapteru międzynarodowej organizacji Service Design Network. Jednym z podstawowych zadań SDN Poland Chapter jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem na temat Projektowania Usług. Obecnie organizowane są cyklicznie spotkania Meetup’y w wielu miastach w Polsce.

Ogromnym wyróżnieniem dla Polskiego Chapteru była zdobyta nagroda podczas konferencji Service Design Network Global Conference, która odbyła się w Dublinie. Polski Chapter zdobył międzynarodową nagrodę za najlepsze „Best Public Relations” i odebrał gratulacje za świetny debiut wśród innych Chapterów.

 

Potrzebujesz innowacyjnych rozwiązań? Zaproś nas do swojej firmy

Współcześnie 1/3 pracowników czuje się zdemotywowana (Steelcase 2018). Jak sprawić, by doświadczenie wspólnej nauki i współpracy w naszej firmie stało się na nowo ekscytujące dla naszego zespołu? By pracownicy obsługi klienta stali się wizytówką firmy? Metody design thinking i szkolenia z pewnością pomogą.

Możemy zaproponować Twojej firmie spersonalizowane rozwiązanie, bazujące na filarach współczesnej edukacji:

  • współpracy,
  • grywalizacji,
  • różnorodności.

Akademię Service Design Thinking możemy zaprojektować i przeprowadzić dla Twojego zespołu, dostarczając pracownikom nowych doświadczeń edukacyjnych i możliwości nauki w nowych metodykach projektowych. Sami robimy to dla naszych klientów (m.in. Continental, Semahead, Lasy Państwowe) oraz na naszych wyjazdach integracyjno-strategicznych od 5 lat - zobacz relacje.

Jak może to wyglądać? Wyobraź sobie trzy dni szkolenia (lub więcej, jeśli chcesz) spędzone z dala od Twojego biura (dla wzbogacenia doświadczeń edukacyjnych), podczas których pokazujemy, jak lepiej współpracować, tworzyć innowacje i wspólne rozwiązania.

To warsztaty projektowe z zakresu wdrożenia myślenia design thinking, dzięki którym uczestnicy wezmą udział w wartościowych chwilach, zwiększających kreatywność i umiejętności innowacyjnego rozwiązania problemu.

Masz inne cele projektowe? Chcesz poznać dostępny termin? Chcesz zobaczyć, jak pracują nasi trenerzy?

Jesteś zainteresowany indywidualnym rozwiązaniem? Napisz do nas. Dostosujemy program do Twoich potrzeb i tak ustalimy cele, by uczestnicy wynieśli ze szkolenia jak najwięcej korzyści.

Zaufali nam

Szkolenia i procesy w metodyce service design prowadziliśmy
m.in. dla:

     

Program szkolenia

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dowiedz się więcej o tym, jak w Socjomanii wykorzystujemy design thinking

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?