0
EN
szkolenia otwarte
05 - 06.05

Digital Service Design

(3)
05 - 06.05 Digital Service Design

Podstawowy

2 dni

Webinar

Pozostało 8 miejsc
1 660,00 zł 1 350,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/8

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Obecnie wszyscy się reorganizujemy, dlatego my również dostosowujemy się do zaleceń władz i dołączamy się do akcji #zostańwdomu. Dbając o bezieczeństwo trenerów i uczestników szkolenia nasze zajęcia będą prowadzone w formie webinarów on-line w planowanych terminach

Informacje o szkoleniu Digital Service Design

Chcesz poznać lepiej service design? Zrozumieć, jak dzięki tej metodyce udoskonalić swoje usługi lub stworzyć nowe?

-> Dzięki naszym materiałom, dowiedz się, czym jest service design.

Zaprojektowaliśmy warsztaty dla osób, które dopiero poznają narzędzia i metodykę service design, by przygotować je do zastosowania w swoim biznesie. Nasze szkolenie to połączenie praktycznych narzędzi service design, wiedzy i praktycznego doświadczenia z zakresu customer experience, a także wartości i ćwiczeń z podejścia design thinking.

Na warsztatach poznajemy zasady i wykorzystanie SD, ze szczególnym uwzględnieniem produktów i usług cyfrowych, a także wskazujemy Wam narzędzia do lepszego zrozumienia klientów - ich potrzeb i doświadczeń.

Pomożemy dobrać Ci nowe metody, do  tworzenia innowacyjnych pomysłów, a także ich prototypowania i testowania. Nasz program, stworzony dzięki połączeniu wiedzy interdyscyplinarnego zespołu Socjomanii (marketingowców, projektantów, strategów i socjologów) wyróżnia się tym, jak duży nacisk kładziemy na narzędzia digital, a także potencjał nowych technologii i tego, jak zmieniają współczesnego klienta.

Jeśli jesteś osobą nastawioną na naukę poprzez doświadczanie, praktyczne sprawdzanie narzędzi i eksplorację nowego podejścia do zaprojektowania swoich produktów i usług -  to idealnie wpisujesz się w profil uczestnika naszych warsztatów :) 

Jakie są nasze webinary?

  • nasze webinary są interaktywne - zachęcamy do dyskusji z trenerem i pozostałymi uczestnikami oraz do udziału w przygotowanych ćwiczeniach

  • webinar to nie tylko wcześniej ustalony program, to również liczne case studies, które są dobierane przez trenera pod branżę lub konkretne problemy uczestników

  • na początku każdego webinaru, trener wraz z uczestnikami przygotowują kontrakt spotkania i jego plan. Zazwyczaj podczas każdego webinaru planujemy krótkie, 15 minutowe przerwy oraz 1-godzinną przerwę w porze lunchowej :)

  • prowadzący korzysta z najnowszych rozwiązań umożliwiających szkolenie zdalne, ale jeśli coś pójdzie nie tak, nie martw się - zapewniamy dostęp do wszystkich materiałów online

    Przed rozpoczęciem upewnij się, że masz dobre połączenie z internetem, działający mikrofon i słuchawki. Zadbaj o swój komfort w cichym i dobrze oświetlonym pomieszczeniu. :)

Program szkolenia

10:00

Przywitanie uczestników szkolenia

  • Przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego,
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz zdefiniowanie celów szkolenia,
  • Przedstawienie procesu projektowania, którego uczestnicy doświadczą na szkoleniu.
10:15

Visual Thinking - wizualizacja w procesie service design

  • Dowiedz się, dlaczego wizualizowanie myśli pomaga w procesie projektowania innowacji - obalamy mit kolorowych karteczek i rysowania na warsztatach,
  • Zapoznanie z mindsetem service design na przykładzie praktycznego ćwiczenia, łączącego podstawy visual thinking, wicked problems solving i systems thinking.
11:00

Service design, czyli projektowanie i optymalizacja usług - na czym polega?

  • Service design i serwityzacja. W jaki sposób projektować nowe usługi, ale i optymalizować obecne procesy, produkty i zadania w firmie?
  • Digitalizacja - czym nie jest? Jakie są jej główne filary i wartości? Na jakie obszary biznesowe może wpłynąć?
  • Obalanie mitów - service design, design thinking, user experience, agile, digitalizacja - jaki jest link między tymi metodykami/narzędziami? Czym się różnią, a jakie ich części są wspólne?
  • Modelowy proces service design. Przykłady projektów digitalizacji w metodyce service design (od problemu, przez proces, do wdrożenia)
12:00

Dlaczego service design? 5 zalet biznesowego wykorzystania

  • Przedstawienie na 5 praktycznych projektach najważniejszych wniosków, zastosowań i obszarów wykorzystania metody i narzędzi service design,
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Faza discover - Design Research

  • Jak wykorzystać narzędzia design thinking i metodykę service design do rozpoznawania kluczowych potrzeb odbiorców, luk w usługach, analizy trendów i przygotowania się do zaprojektowania usługi?
14:45

Faza discover - Context Map Canvas

  • Context Map Canvas - praktyczne ćwiczenie, którego celem jest eksploracja trendów, otoczenia i zmiennych, które mogą wpłynąć na usługę oraz na potrzeby klientów. Uczestnicy będą mieć do dyspozycji narzędzia do empatyzacji, które wytłumaczymy (desk research, netnografia).
15:30

Faza discover - Value Proposition Canvas

  • (Digital) Value Proposition Canvas - praktyczne ćwiczenie, które wskazuje jak identyfikować kluczowe potrzeby, problemy i oczekiwania odbiorców,
  • Praktyczne wskazówki i dobre praktyki, z jakich narzędzi skorzystać, by pogłębić research.
16:30

Faza define - Zebranie insightów i wnioskowanie

  • Narzędzia i metody do podsumowywania fazy researchu,
  • Jak analizować i wnioskować w procesach service design? Praktyczne wskazówki,  
17:00

Podsumowanie I dnia warsztatów

  • Czas na pytania uczestników i podsumowanie najważniejszych wiadomości, narzędzi i koncepcji przedstawionych I dnia.
10:00

Rozpoczęcie II dnia warsztatów

  • Przypomnienie najważniejszych zagadnień z dnia poprzedniego w formie interaktywnego energizera,
10:15

Faza define - Customer Journey

  • Customer Journey - praktyczne ćwiczenie, które pozwoli na identyfikowanie luk w usłudze - analiza obecnych usług, w celu zidentyfikowania, czego brakuje naszym dotychczasowym produktom/usługom i jak należy je zmienić,
  • Customer & User Exprience - na jakie elementy oferowanych produktów/usług należy zwrócić uwagę?
11:15

Faza develop - sesja ideacji

  • Sesja ideacji i generowania nowych rozwiązań - nowe sposoby na kreatywną burzę mózgów, silent feedback i współtworzenie w zespole
12:00

Faza develop - sesja współtworzenia & (Service) Business Model Canvas

  • Karta pomysłu - zbiór narzędzi i technik do ewaluacji i rozbudowy konceptu,
  • (Service) Business Model Canvas - ewaluacja pomysłu pod kątem jego modelu biznesowego, wpływu na interesariuszy, poszczególnych komponentów. To narzędzie, którego poznanie, ułatwi również analizę i optymalizację obecnych usług i produktów.
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Faza develop & deliver - sesja prototypowania

  • Narzędzia digital do tworzenia prototypów, zarówno w fazie początkowej (low fidelity) jak i końcowej (high fidelity), narzędzia do tworzenia makiet, wizualizacji wstępnych projektów.
16:00

Faza deliver - ewaluacja & proces wdrażania

  • Metody testowania i walidacji projektu (od strony WWW, landing page po usługę, ekosystem). 
  • Prezentowanie wyników sprintów projektowych uczestników - czas na podsumowanie projektów i feedback
17:00

Podsumowanie

  • Najczęstsze problemy i wyzwania procesów service design,
  • Sesja Q&A dla uczestników,
  • Podsumowanie najważniejszych informacji i narzędzi przedstawionych na warsztatach
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

To warsztaty dla osób, które mają wyzwanie z:

Optymalizacją swoich produktów/usług

Chcesz poprawić doświadczenie swoich klientów (CX), pracowników lub partnerów? Chcesz zmienić swoj produkt lub usługę?

Wdrożeniem zmiany

Chcesz zdobyć narzędzia i metody, by zarządzić zmianą w organizacji? Chcesz poznać atuty metodyki service design i dowiedzieć się, jak wykorzystywać ją w praktyce?

 

Rozwiązywaniem problemów

Chcesz poznać nowe sposoby pracy grupowej i projektowej? Chcesz dostarczać lepszych pomysłów i organizować spotkania tak, by generować więcej jakościowych pomysłów? 

 

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

atmosphere

Unikalna
atmosfera

atmosphere

Małe grupy
max. 8 osób

contact

Interaktywna
forma szkoleń

calendar

Elastyczny
kalendarz

tools

Zajęcia prowadzone
na narzędziach

Opinie naszych uczestników

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Czy ten webinar jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce kontakt.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Na zajęciach z Google AdWords oraz Google Analytics uczestnicy mają możliwość pracy na kontach demo udostępnianych przez trenera.

Podobne szkolenia

Digital Service Design

+ 1 h konsultacji GRATIS 1 660,00 zł 1 350,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Digital Service Design

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?