Kursy online Socjomanii - zobacz przykładowe lekcje!
Który kurs wybrać? Czego się nauczę? Czym różni się kurs online od szkolenia webinarowego? Odpowiedzi na te i inne najczęstsze pytania znajdziesz w poniższym artykule. Zobacz przykładowe lekcje z kursów „Facebook Marketing”, „Instagram Marketing”, „Reklama na Facebooku i Instagramie”, „Content Marketing i skuteczny copywriting” oraz „LinkedIn Marketing i Personal Branding” i wybierz ten najlepiej dopasowany do Twoich potrzeb! :)
Aktualizacja [19.02.2024]
Kursy online Socjomanii - nauka zdalna
Sytuacja spowodowana przez COVID-19 diametralnie zmieniła nasze codzienne życie. Nie inaczej w przypadku naszych szkoleń otwartych z różnych obszarów digital marketingu, które od lat cieszą się dużą popularnością. W odpowiedzi na sytuację przygotowaliśmy dwa rozwiązania:
- Szkolenia webinarowe, które odbywają się we wcześniej ustalonych terminach i mają taką samą formę, co szkolenia stacjonarne (małe grupy, max. 12 osób), tylko… na żywo online. :)
Uczestnicy spotykają się więc z trenerem, mają możliwość zadawania pytań i omówienia własnych przykładów. Po szkoleniu webinarowym każdy z uczestników może wykorzystać godzinę indywidualnych konsultacji z trenerem, żeby zderzyć swoje wątpliwości i popracować nad swoją firmą;
- Kursy online, które osadzone są na platformie e-learningowej Socjomanii. Kursy mają formę nagrań wideo oraz materiałów dodatkowych: prezentacji, linków, poradników i testów. Uczestnicy otrzymują dostęp do kursu na rok i w tym czasie mogą w dowolnym tempie przechodzić przez wybrane lekcje (a także do nich wracać).
Kursy online Socjomanii - jakie są dostępne?
Obecnie dostępne są kursy online (w formie nagrań wideo):
- Social Media Marketing
- Reklama na Facebooku i Instagramie
- LinkedIn Marketing i personal branding
- Content Marketing i skuteczny copywriting
- Facebook Marketing
- Instagram Marketing
- Facylitacja online - efektywne prowadzenie spotkań i warsztatów
- Budowanie społeczności online wokół marki
- Customer Journey - analiza ścieżki klienta
- Service Design - projektowanie usług
- Design Thinking - kreatywność w biznesie
- Strategia Digital
- Certyfikowany kurs Digital Marketing
- Certyfikowany kurs Strategy & Leadership
Dokładny opis i przykładowe lekcje znajdziesz poniżej. :)
Kursy online Socjomanii - który wybrać?
Każdy kurs to inny obszar tematyczny. Zapoznaj się z opisami kursów, zobacz przykładowe lekcje, poznaj trenerów i wybierz najlepsze dla siebie rozwiązanie! :)
Facebook Marketing
„Facebook Marketing” to szkolenie dot. głównie działań organicznych (bezpłatnych). Dzięki kursowi dowiesz się, jak w praktyce wykorzystać potencjał Facebooka do realizacji celów komunikacyjnych i biznesowych.
- Dowiesz się, jak przygotować się do działań na Facebooku.
- Poznasz wiele inspirujących przykładów działań marek w różnych branżach.
- Dowiesz się, jak przygotowywać treści i planować komunikację na Facebooku.
- Dowiesz się, jak działają algorytmy Facebooka i nauczysz się zwiększać zasięgi organiczne.
- Dowiesz się jak planować i analizować działania na Facebooku.
- Poznasz zestaw dobrych praktyk i wytycznych do prowadzenia skutecznej komunikacji.
- Nauczysz się opracowywania strategii komunikacji w social media.
- Poznasz sprawdzone i przydatne narzędzia, które pomogą Ci w codziennej pracy z Facebookiem.
Lekcja: Facebook - Q&A
Zobacz pełny program kursu „Facebook Marketing”! ➡️
Instagram Marketing
„Instagram Marketing” to szkolenie dot. głównie działań organicznych (bezpłatnych) na Instagramie.
- Dowiesz się jak efektywnie wykorzystywać Instagrama do realizacji swoich celów.
- Dowiesz się jak dobierać hashtagi do swoich postów.
- Dowiesz się jak tworzyć angażujące relacje (stories).
- Dowiesz się jak wspierać sprzedaż za pomocą Instagrama.
- Poznasz różne narzędzia, które mogą pomóc Ci w pracy.
- Dowiesz się jak analizować swoje działania na Instagramie.
Lekcja: Zadbaj o swój feed
Zobacz pełny program kursu „Instagram Marketing”! ➡️
Reklama na Facebooku i Instagramie
„Reklama na Facebooku i Instagramie” to kurs w 100% poświęcony działaniom płatnym w ekosystemie Facebooka i Instagrama. Dzięki niemu nauczysz się tworzyć, analizować i optymalizować kampanie reklamowe.
- Samodzielnie skonfigurujesz Business Managera, konto reklamowe i dane płatności.
- Nauczysz się dobierać cele reklamowe i organizować swoje konto reklamowe.
- Dobierzesz optymalną grupę docelową, budżet, a także najlepsze miejsce wyświetlania swoich reklam.
- Nauczysz się tworzyć kreacje reklamowe, które realizują Twoje cele biznesowe i komunikacyjne oraz przyciągają uwagę odbiorców. Dowiesz się, jak tworzyć testy A/B i pisać skuteczne teksty reklamowe.
- Poznasz najlepsze praktyki budowania struktury konta, tips&tricks zarządzania kampaniami i praktyczne porady do skalowania kampanii reklamowych - zaoszczędzisz czas i pieniądze.
- Dowiesz się czym jest i jak zainstalować Piksel Facebooka, nauczysz się wykorzystywać zaawansowane opcje targetowania: remarketing, bazy mailowe, odbiorcy filmów i inne.
- Nauczysz się czytać statystyki, wyciągać z nich wnioski i optymalizować swoje kampanie reklamowe. Poznasz najważniejsze wskaźniki i pułapki, które często prowadzą do mylnych decyzji optymalizacyjnych.
Lekcja: Kampanie i cele reklamowe
Zobacz pełny program kursu „Reklama na Facebooku i Instagramie”! ➡️
Content Marketing i skuteczny copywriting
Kurs „Content Marketing i skuteczny copywriting” obejmuje wszystko, co wiąże się z budowaniem skutecznej komunikacji pomiędzy firmą a jej odbiorcami na rynku. Dowiesz się nie tylko jak tworzyć efektywny strategicznie content, ale także jak dobierać jego formę, przekaz i cel oraz w jaki sposób pełni on strategiczną rolę w niemal każdych działaniach marketingowych w Twojej firmie.
- Poznasz sposoby i narzędzia do analizowania trendów, tematów i treści, które są interesujące i angażujące dla Twoich odbiorców na rynku;
- Nauczysz się jak tworzyć treści, które będą "mówić językiem Twoich klientów";
- Dowiesz się jak poznać Twoich odbiorców, ich potrzeby, obawy i pragnienia - a następnie w jaki sposób dzięki treściom dać im to, czego poszukują;
- Poznasz kilkanaście niezwykle przydatnych narzędzi i programów, które sprawią, że planowanie komunikacji i dobieranie właściwych treści będzie łatwiejsze, szybsze i bardziej trafne;
- Odkryjesz dlaczego właściwie użyty content może nie tylko usprawnić Twoją sprzedaż, ale także realnie zaoszczędzić Twoje pieniądze;
- Poznasz możliwości budowania skutecznej komunikacji z Twoimi odbiorcami na kazdym etapie lejka sprzedażowego, stając się ich naturalnym partnerem w relacji;
- Dowiesz się jak, dzięki contentowi, będziesz w efektywny sposób budować zasięg, świadomość, intencje zakupowe, zaangażowanie i lojalność wśród swoich odbiorców;
- Otrzymasz dziesiątki praktycznych wskazówek na temat planowania i realizacji strategicznej komunikacji z rynkiem, włącznie z praktycznymi szablonami interaktywnych arkuszy, wspomagających ten proces.
Lekcja: Content jako podstawa działań marketingowych
Zobacz pełny program kursu „Content Marketing i skuteczny copywriting”! ➡️
LinkedIn Marketing i Personal Branding
Kurs „LinkedIn Marketing i Personal Branding” prowadzi krok po kroku przez pełną ścieżkę działania na LinkedInie - od założenia profilu personalnego i Company Page, jego optymalizacji, strategii działania, komunikacji, do mierzenia efektów.
- Dowiesz się, jak wykorzystać potencjał serwisu Linkedin.
- Poznasz możliwości Linkedin w personal brandingu - budowaniu marki osobistej.
- Dowiesz się, jak budować wizerunek organizacji przy wykorzystaniu Company Page i komunikacji.
- Poznasz konkretne przykłady wdrożenia skutecznych działań na Linkedin poparte ponad 6-letnim doświadczeniem.
- Dowiesz się, jak działa algorytm Linkedin i nauczysz się zwiększać zasięgi organiczne.
- Dowiesz się, jak prowadzić działania i programy employee advocacy na Linkedin.
- Nauczysz się skutecznej komunikacji dzięki właściwej analizie statystyk dostępnych na Linkedin.
- Nauczysz się technik social selling i poznasz savoir-vivre komunikacji na Linkedin.
- Poznasz działanie Linkedin Sales Navigator i możliwości opcji Premium.
Lekcja: Jak działa LinkedIn w praktyce?
Zobacz pełny program kursu „LinkedIn Marketing i Personal Branding”! ➡️
Customer Journey - analiza ścieżki klienta
Customer Journey to narzędzie, które pozwoli zoptymalizować ścieżkę Twojego klienta i wspólne punkty styku z Twoją firmą/produktem/usługą.
- Co się dzieje, jeśli nie będziemy mieć danych do tworzenia Customer Journey?
- jaka jest rola badań w organizacji?
- Czym są badania - czego i jak szukamy?
- Jak najlepiej badać, na co zwracać uwagę?
Lekcja: Badania? Ale po co? Znaczenie badań i analizy danych
Zobacz pełny program kursu „Customer Journey - analiza ścieżki klienta”! ➡️
Service Design - projektowanie usług (Digital Service Design)
Zaprojektowaliśmy kurs online dla osób, które dopiero poznają narzędzia i metodykę service design, by przygotować je do zastosowania w swoim biznesie. Nasz kurs online to zbiór materiałów poświęconych teorii, zastosowaniu i praktycznych narzędziach service design, które możesz wykorzystać w swoim biznesie.
- Jak wygląda modelowy proces service design?
- Czym jest double diamond?
- Co czerpie service design z design thinking?
- Jakie są etapy procesu projektowania usług?
- Czym charakteryzują się etapy procesu projektowania usług?
- Jakie cele mają poszczególne etapy projektowania usług?
Lekcja: Modelowy proces Service Design - Double Diamond
Zobacz pełny program kursu „Service Design - projektowanie usług”! ➡️