0
EN

Blog o marketingu internetowym

29 kwietnia 2020 | Szymon Lisowski

Kursy online Socjomanii - zobacz przykładowe lekcje!

Który kurs wybrać? Czego się nauczę? Czym różni się kurs online od szkolenia webinarowego? Odpowiedzi na te i inne najczęstsze pytania znajdziesz w poniższym artykule. Zobacz przykładowe lekcje z kursów „Facebook dla biznesu”, „Instagram dla biznesu”, „Reklama na Facebooku i Instagramie”, „Content Marketing w strategii digital” oraz „LinkedIn” i wybierz ten najlepiej dopasowany do Twoich potrzeb! :) 

Kursy online Socjomanii - nauka zdalna 


Sytuacja spowodowana przez COVID-19 diametralnie zmieniła nasze codzienne życie. Nie inaczej w przypadku naszych szkoleń otwartych z różnych obszarów digital marketingu, które od lat cieszą się dużą popularnością. W odpowiedzi na sytuację przygotowaliśmy dwa rozwiązania: 

  • Szkolenia webinarowe, które odbywają się we wcześniej ustalonych terminach i mają taką samą formę, co szkolenia stacjonarne (małe grupy, max. 8 osób), tylko… online. :)

    Uczestnicy spotykają się więc z trenerem, mają możliwość zadawania pytań i omówienia własnych przykładów. Po szkoleniu webinarowym każdy z uczestników może wykorzystać godzinę indywidualnych konsultacji z trenerem, żeby zderzyć swoje wątpliwości i popracować nad swoją firmą;
     
  • Kursy online, które osadzone są na platformie e-learningowej Socjomanii. Kursy mają formę nagrań wideo oraz materiałów dodatkowych: prezentacji, linków, poradników i testów. Uczestnicy otrzymują dostęp do kursu na rok i w tym czasie mogą w dowolnym tempie przechodzić przez wybrane lekcje (a także do nich wracać). 

 

Kursy online Socjomanii - jakie są dostępne? 

Obecnie dostępne są kursy online (w formie nagrań wideo): 

 

 

Dokładny opis i przykładowe lekcje znajdziesz poniżej. :) 

 

W najbliższym czasie pojawią się także szkolenia: 

 

  • Google Ads
  • Google Analytics 
  • Social Selling 
  • Customer Journey 

 

Kursy online Socjomanii - który wybrać? 

Każdy kurs to inny obszar tematyczny. Zapoznaj się z opisami kursów, zobacz przykładowe lekcje, poznaj trenerów i wybierz najlepsze dla siebie rozwiązanie! :) 

 

Facebook dla biznesu 

 

„Facebook dla biznesu” to szkolenie dot. głównie działań organicznych (bezpłatnych). Dzięki kursowi dowiesz się, jak w praktyce wykorzystać potencjał Facebooka do realizacji celów komunikacyjnych i biznesowych.

  • Dowiesz się, jak przygotować się do działań na Facebooku.
  • Poznasz wiele inspirujących przykładów działań marek w różnych branżach.
  • Dowiesz się, jak przygotowywać treści i planować komunikację na Facebooku.
  • Dowiesz się, jak działają algorytmy Facebooka i nauczysz się zwiększać zasięgi organiczne.
  • Dowiesz się jak planować i analizować działania na Facebooku.
  • Poznasz zestaw dobrych praktyk i wytycznych do prowadzenia skutecznej komunikacji.
  • Nauczysz się opracowywania strategii komunikacji w social media.
  • Poznasz sprawdzone i przydatne narzędzia, które pomogą Ci w codziennej pracy z Facebookiem.

 

Lekcja: Jak analizować działania na Facebooku  

Zobacz pełny program kursu „Facebook dla biznesu”! ➡️

 

 

Instagram dla biznesu 

 

„Instagram dla biznesu” to szkolenie dot. głównie działań organicznych (bezpłatnych) na Instagramie. 

 

  • Dowiesz się jak efektywnie wykorzystywać Instagrama do realizacji swoich celów.
  • Dowiesz się jak dobierać hashtagi do swoich postów.
  • Dowiesz się jak tworzyć angażujące relacje (stories).
  • Dowiesz się jak wspierać sprzedaż za pomocą Instagrama.
  • Poznasz różne narzędzia, które mogą pomóc Ci w pracy.
  • Dowiesz się jak analizować swoje działania na Instagramie.

 

Lekcja: Wspieraj sprzedaż działaniami na Instagramie

 

Zobacz pełny program kursu „Instagram dla biznesu”! ➡️

 

Reklama na Facebooku i Instagramie 

 

„ Reklama na Facebooku i Instagramie” to kurs w 100% poświęcony działaniom płatnym w ekosystemie Facebooka i Instagrama. Dzięki niemu nauczysz się tworzyć, analizować i optymalizować kampanie reklamowe. 

 

  • Samodzielnie skonfigurujesz Business Managera, konto reklamowe i dane płatności.
  • Nauczysz się dobierać cele reklamowe i organizować swoje konto reklamowe.
  • Dobierzesz optymalną grupę docelową, budżet, a także najlepsze miejsce wyświetlania swoich reklam.
  • Nauczysz się tworzyć kreacje reklamowe, które realizują Twoje cele biznesowe i komunikacyjne oraz przyciągają uwagę odbiorców. Dowiesz się, jak tworzyć testy A/B i pisać skuteczne teksty reklamowe.
  • Poznasz najlepsze praktyki budowania struktury konta, tips&tricks zarządzania kampaniami i praktyczne porady do skalowania kampanii reklamowych - zaoszczędzisz czas i pieniądze.
  • Dowiesz się czym jest i jak zainstalować Piksel Facebooka, nauczysz się wykorzystywać zaawansowane opcje targetowania: remarketing, bazy mailowe, odbiorcy filmów i inne.
  • Nauczysz się czytać statystyki, wyciągać z nich wnioski i optymalizować swoje kampanie reklamowe. Poznasz najważniejsze wskaźniki i pułapki, które często prowadzą do mylnych decyzji optymalizacyjnych.

 

Lekcja: Poradnik reklamowy dla branży gastronomicznej w dobie COVID-19
 

 

Zobacz pełny program kursu „Reklama na Facebooku i Instagramie”! ➡️

 

Content Marketing w strategii digital 

 

„Content Marketing w strategii digital” jest prawie 14-godzinnym kursem, podzielonym na 13 pełnych obszernej wiedzy modułów. Obejmuje wszystko, co wiąże się z budowaniem skutecznej komunikacji pomiędzy firmą a jej odbiorcami na rynku. Dowiesz się nie tylko jak tworzyć efektywny strategicznie content, ale także jak dobierać jego formę, przekaz i cel oraz w jaki sposób pełni on strategiczną rolę w niemal każdych działaniach marketingowych w Twojej firmie.

 

  • Poznasz sposoby i narzędzia do analizowania trendów, tematów i treści, które są interesujące i angażujące dla Twoich odbiorców na rynku;
  • Nauczysz się jak tworzyć treści, które będą "mówić językiem Twoich klientów";
  • Dowiesz się jak poznać Twoich odbiorców, ich potrzeby, obawy i pragnienia - a następnie w jaki sposób dzięki treściom dać im to, czego poszukują;
  • Poznasz kilkanaście niezwykle przydatnych narzędzi i programów, które sprawią, że planowanie komunikacji i dobieranie właściwych treści będzie łatwiejsze, szybsze i bardziej trafne;
  • Odkryjesz dlaczego właściwie użyty content może nie tylko usprawnić Twoją sprzedaż, ale także realnie zaoszczędzić Twoje pieniądze;
  • Poznasz możliwości budowania skutecznej komunikacji z Twoimi odbiorcami na kazdym etapie lejka sprzedażowego, stając się ich naturalnym partnerem w relacji;
  • Dowiesz się jak, dzięki contentowi, będziesz w efektywny sposób budować zasięg, świadomość, intencje zakupowe, zaangażowanie i lojalność wśród swoich odbiorców;
  • Otrzymasz dziesiątki praktycznych wskazówek na temat planowania i realizacji strategicznej komunikacji z rynkiem, włącznie z praktycznymi szablonami interaktywnych arkuszy, wspomagających ten proces.

 

Lekcja: Czym jest Content Plan?
 

 

Zobacz pełny program kursu „Content Marketing w strategii digital”! ➡️

LinkedIn

 

Kurs „LinkedIn” prowadzi krok po kroku przez pełną ścieżkę działania na LinkedInie - od założenia profilu personalnego i Company Page, jego optymalizacji, strategii działania, komunikacji, do mierzenia efektów. 

 

  • Dowiesz się, jak wykorzystać potencjał serwisu Linkedin.
  • Poznasz możliwości Linkedin w personal brandingu - budowaniu marki osobistej.
  • Dowiesz się, jak budować wizerunek organizacji przy wykorzystaniu Company Page i komunikacji.
  • Poznasz konkretne przykłady wdrożenia skutecznych działań na Linkedin poparte ponad 6-letnim doświadczeniem.
  • Dowiesz się, jak działa algorytm Linkedin i nauczysz się zwiększać zasięgi organiczne.
  • Dowiesz się, jak prowadzić działania i programy employee advocacy na Linkedin.
  • Nauczysz się skutecznej komunikacji dzięki właściwej analizie statystyk dostępnych na Linkedin.
  • Nauczysz się technik social selling i poznasz savoir-vivre komunikacji na Linkedin.
  • Poznasz działanie Linkedin Sales Navigator i możliwości opcji Premium. 

 

Lekcja: Optymalizacja profilu osobowego 

 

Zobacz pełny program kursu „LinkedIn”! ➡️

 

Customer Journey

 

Customer Journey to narzędzie, które pozwoli zoptymalizować ścieżkę Twojego klienta i wspólne punkty styku z Twoją firmą/produktem/usługą.

  • Co się dzieje, jeśli nie będziemy mieć danych do tworzenia Customer Journey?
  • jaka jest rola badań w organizacji?
  • Czym są badania - czego i jak szukamy?
  • Jak najlepiej badać, na co zwracać uwagę?

 

Lekcja: Badania? Ale po co? Znaczenie badań i analizy danych 

 

Zobacz pełny program kursu „Customer Journey”! ➡️

 

Digital Service Design

 

Zaprojektowaliśmy kurs online dla osób, które dopiero poznają narzędzia i metodykę service design, by przygotować je do zastosowania w swoim biznesie. Nasz kurs online to zbiór materiałów poświęconych teorii, zastosowaniu i praktycznych narzędziach service design, które możesz wykorzystać w swoim biznesie.

  • Jak wygląda modelowy proces service design?
  • Czym jest double diamond?
  • Co czerpie service design z design thinking?
  • Jakie są etapy procesu projektowania usług?
  • Czym charakteryzują się etapy procesu projektowania usług?
  • Jakie cele mają poszczególne etapy projektowania usług?

 

Lekcja: Modelowy proces Service Design - Double Diamond

 

Zobacz pełny program kursu „Digital Service Design”! ➡️

Wciąż nie wiesz, który kurs będzie najlepszy dla Ciebie? A może szukasz rozwiązania dedykowanego potrzebom Twojej firmy lub branży? Napisz do nas, a na pewno znajdziemy optymalne rozwiązanie! :) 

Czytaj również

blog1 blog2

Na jakim etapie jesteś?