Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

24.11 Snapchat, Instagram i aplikacje millenialsów Warszawa Cena: 720.00 zł + 23% VAT Wolne miejsca: 7

24.11, Warszawa

Snapchat, Instagram i aplikacje millenialsów

Cena: od 720.00 zł + 23% VAT
Miejsca:

Informacje o szkoleniu

Podczas szkolenia poznasz najpopularniejsze i najszybciej rozwijające się aplikacje i serwisy społecznościowe - m.in. Snapchat, Instagram, Tinder, Periscope czy Spotify. Zrozumiesz ich mechanikę (krok po kroku!), poznasz dodatkowe funkcje i ich grupy docelowe, sposoby optymalizacji działań i mierzenia efektywności. Na podstawie licznych case studies z wykorzystaniem wskazanych aplikacji i serwisów, dowiesz się, jak możesz wykorzystywać ich potencjał w promocji swojej firmy, marki, organizacji lub wydarzenia.

Do kogo skierowane jest szkolenie

Szkolenie „Snapchat, Instagram i aplikacje millenialsów” skierowane jest do tych, którzy poszukują alternatyw dla wykorzystywanych przez większość marek serwisów – Facebooka czy Twittera – oraz sposobów kreatywnego dotarcia do najbardziej perspektywicznych klientów – przedstawicieli generacji Y i Z.

Mapa szkolenia

Dzień 1

9:00StartPowitanie

  • Przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego
  • Wymiana doświadczeń z uczestnikami szkolenia

9:15 Trendy

  • Przedstawienie nowych trendów w marketingu: potęga komunikacji wizualnej, short-video, semi-live, czas mobile, livestreaming,

9:45Nowe aplikacje vol. 1: Periscope, Facebook Live

  • Livestreaming - mechanika i specyfika,
  • Periscope vs Facebook Live - porównanie funkcjonalności aplikacji,
  • Omówienie case studies marek, który wykorzystują format livstreamingu,

10:15Przerwa kawowo-babeczkowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy uczestnikom szkolenia smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

10:30Wprowadzenie do Snapchata

  • Grupa docelowa – charakterystyka użytkowników Snapchata
  • Mechanika serwisu – konfiguracja, nawigacja w aplikacji, nawiązywanie relacji, wysyłanie Snapów, funkcja „story”, filtry, efekty i opisy
  • Dodatkowe funkcje – Snapchat discover, funkcja „na żywo” i chat, ustawienia prywatności, reklama
  • Tips&tricks

11:30Snapchat w portfolio marki

  • Przykłady wykorzystania Snapchata w marketingu, dobre praktyki i wskazówki,
  • Zasady efektywnego tworzenia treści na Snapchat’cie,
  • Cele i efekty – jak mierzyć efektywność działań na Snapchat’cie,
  • Jak robią to inni – case studies marketingowych działań marek w różnych branżach.

12:00Przerwa kawowa

Krótka przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń z pozostałymi uczestnikami

12:00Instagram, czyli potęga komunikacji wizualnej

  • Grupa docelowa – charakterystyka użytkowników Instagrama
  • Mechanika serwisu – podstawowe funkcje, nawigacja, wykorzystanie hashtagów, dystrybucja treści,
  • Instagram Stories - mechanika, dobre przykłady i alternatywa Snapchata,
  • Wyznaczanie celów, mierzenie efektywności, optymalizacja działań
  • Dodatkowe narzędzia, aplikacje i serwisy wspierające tworzenie treści i działania marketingowe na Instagramie
  • Jak robią to inni – case studies marketingowych działań marek w różnych branżach

13:30Nowe aplikacje vol. 2: Spotify i Tinder

  • Spotify - przykłady formatów reklamowych.
  • Tinder - niestandardowe narzędzie do budowania społeczności z grupą odbiorców, mechanika, specyfika i przykłady wykorzystania w kampaniach,

14:00Podsumowanie i zakończenie szkolenia

  • Przykłady niestandardowych kampanii z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji
  • Sesja pytań i odpowiedzi



Profil trenera

Prowadzący Martyna Tarnawska

Specjalizuje się w trendach w content marketingu. Wspiera projekty strategiczne na etapie audytu, monitoringu, tworzenia person i planowania komunikacji marki w kanałach digital. Doświadczenie zdobywała m.in. jako community manager w Brand24.

Martyna Tarnawska

Digital Marketing Consultant

The youngest trainer at Socjomania, where she’s preparing and conducting trainings about social media networks and apps dedicated millenials. Social media enthusiast interested in the world of the Internet and new technologies almost from birth (that is, from when the first world website appeared).

Sprawdź naszą wiedzę

Miejsce szkolenia

Białostocka 22/3, Warszawa,
wejście od strony ulicy i numeru 24,
100 metrów od Galerii Wileńskiej

sprawdź na mapie

Co nas wyróżnia?

  • Duża dawka praktycznej wiedzy
  • Unikalna atmosfera
  • Małe grupy max. 7 osób
  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym
  • Elastyczny kalendarz
  • 1h indywidualnych konsultacji gratis

Opinie uczestników 4 opinie

Marta Marczuk-KomiszkeKonkretnie i na temat. Szkolenie z obsługi i znajomości Snapchat przebiegło sprawnie i dostarczyło nam wszystkich potrzebnych informacji oraz inspiracji. Pani Martyna przekazuje wiedzę w prosty i jasny sposób, a same konsultacje przebiegły w bardzo sympatycznej atmosferze. Emilia ChebaSzkolenie było naprawdę na 5 z plusem! Pozwoliło mi usystematyzować i uporządkować swoją wiedzę, ale też poznać funkcje aplikacji i serwisów, których dotąd nie znałam. Bardzo ciekawe były case'y, które prezentowała Martyna. Podobała mi się luźna atmosfera, możliwość wyjścia poza ustalony schemat prezentacji (pewnie spowodowany małą liczbą uczestników), zadawanie pytań, omawianie i rozwijanie kwestii na bieżąco, a nie w wydzielonym czasie, kiedy zazwyczaj się już o tym zapomina. Szkolenie było bardzo merytoryczne i myślę, że miało odpowiedni czas (chociaż sm to temat rzeka i ciężko w kilka godzin obgadać wszystkie tematy :)) Nie wiem czy można coś jeszcze poprawić, zastanawiałam się czy jest możliwość wprowadzenia np. poziomów szkoleń w danym zakresie (chyba, że są już takie albo z jakichś powodów uznaliście, że nie jest to dobry pomysł). Wszystkie moje oczekiwania, również te, o których wspominałam w naszej rozmowie, zostały zaspokojone :) Kamila GibasZ Socjomanią jestem związana od moich pierwszych kroków w mediach społecznościowych. Zaczynając od Akademii Socjomanii przez przełomowe DMI (Digital Marketing Institute) po ostatnie szkolenie „Snapchat, Instagram i aplikacje millenialsów”. Najwyższy poziom, otwartość na pytania, wątpliwości. Wiedza na najwyższym poziomie, genialny kontakt z małą grupą. Wiedza teoretyczna zawsze poparta praktycznymi przykładami z najwyższej półki. I to, co cenię sobie najbardziej – tu nigdy nie ma głupich pytań, każde jest traktowane z najwyższą powagą i chęcią pomocy. Fantastyczni prowadzący, z najbardziej aktualną, praktyczną wiedzą. I najlepszą rekomendacją jest to, że mam 38 lat i znam lepiej Snapa niż mój 18 letni syn ;-) Snapchat: kamagibas :-)

Wczytaj więcej

Rejestracja

Zostaw kontakt do siebie. Odezwiemy się w przeciągu 24h.

* pola wymagane

Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.

Digital Marketing Concierge Bartek Pasiowiec 662 923 078