0
EN
szkolenia otwarte
Online

Certyfikowany kurs Strategy & Planning

(48)
Online Certyfikowany kurs Strategy & Planning

Zaawansowany

90h

Kurs Online

Pozostało 6 miejsc
3 960,00 zł +23% VAT
Miejsca 6/8

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze standardowe szkolenia prowadzimy w formie webinarów live w planowanych terminach. W trosce o Wasze i nasze bezpieczeństwo, dołączamy do akcji #zostańwdomu, równocześnie dbając o możliwie najlepsze zdalne doświadczenia rozwoju i dzielenia się wiedzą. Do standardowych szkoleń otwartych wracamy od lipca 2020 roku z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące i odpowiednie procedury).

Charakterystyka kursu

digital marketing institute

Certyfikowany kurs Digital Strategy & Planning na licencji Digital Marketing Institute to duża dawka wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie planowania elementów strategii marketingowej. Program kursu opracowany został przez Digital Marketing Institute we współpracy z przedstawicielami takich podmiotów jak Facebook, Google, Microsoft czy Twitter. Dodatkowo uzupełniony jest o informacje z polskiego rynku.

Dla kogo jest kurs

Szkolenie jest dedykowane osobom, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie planowania strategicznego oraz digitalizacji wewnątrz organizacji, w szczególności kadrze zarządzającej jak i pracownikom agencji reklamowych.

Zakres tematyczny

Kurs digital strategy planning obejmuje kursy na platformach on-line (DMI i Socjomanii), na których uczestnicy zapoznają  się z tematami takimi jak: planowanie kampanii reklamowej, budowanie strategii komunikacji marketingowej, strategia mediowa, planowanie mediów, reklama internetowa, planowanie komunikacji.

Uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych jak i zapoznać się dodatkowymi artykułami poszerzających tematykę kursu strategii digital.

Certyfikacja

Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu (Professional Diploma in Digital Strategy & Planning) na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.

90 partnerów na całym świecie

90 partnerów na całym świecie

Szkolenie zatwierdzone przez

google linkedin microsoft

Tematyka

Wstęp do Digital Marketingu

Wstęp do Digital Strategy & Planning

Moduł zawiera informacje o metodyce Digital Marketing Institute oraz przedstawia zagadnienia powiązane z budowaniem strategii.

Wstęp do Digital Marketingu

Komunikacja tradycyjna

Moduł tłumaczy główne kwestie związane z komunikacją wielokanałową, z uwzględnieniem badań marketingowych i strategii planowania mediów.

Wstęp do Digital Marketingu

Komunikacja digital

Moduł traktuje kompleksowo na temat planowania komunikacji w kanałach digital, z wykorzystaniem dostępnych zasobów ludzkich, narzędzi, źródeł insightów konsumenckich oraz budżetu.

Wstęp do Digital Marketingu

Kanały komunikacji digital

Moduł dostarcza wiedzy na temat specyfiki, planowania i doboru kanałów komunikacji digital. Omawiane są kompleksowo najpopularniejsze kanały inbound i outbound marketingu oraz planowanie cross-mediowe.

Wstęp do Digital Marketingu

Marketing automation 

Moduł omawia wykorzystywanie narzędzi automatyzacji marketingu z oprogramowaniem CRM, skupia się na sprzedaży, rozwoju i zarządzaniu klientami. Zapewnia dogłębne omówienie generowania, zarządzania i pielęgnowania potencjalnych klientów.

Wstęp do Digital Marketingu

Budżet i planowanie zasobów

Moduł dostarcza wiedzy na temat typów budżetów w digital marketingu oraz pokazuje w jaki sposób efektywnie zarządzać alokacją zasobów - na szczeblu wewnętrznym oraz poprzez outsourcing.

Wstęp do Digital Marketingu

Big data i analityka

Moduł pokazuje potencjał jaki niesie za sobą gromadzenie i efektywne wykorzystywanie danych za pomocą dostępnych narzędzi digital oraz rozwiązań AI (sztuczna inteligencja).

Wstęp do Digital Marketingu

Digital Leadership

Moduł wyjaśnia i tłumaczy rolę lidera digital w organizacji oraz pokazuje w jaki sposób efektywnie wdrażać globalne strategie digital oraz budować interdyscyplinarny zespół.

Wstęp do Digital Marketingu

Projektowanie strategii

Ten moduł uczy tworzenia strategii digital przez pryzmat najważniejszych założeń (analizy sytuacji wyjściowej, określenie grup docelowych, określania celów i KPI, dobór kanałów, taktyk oraz zasobów).

Dowiedz się więcej o kursie

Zobacz zapowiedź certyfikowanego kursu Digital Marketing Strategy & Planning—Karolina Majewska

1:07 min

Program szkolenia

Lekcja 1 2:38

Zajęcia na platofmie e-learningowej - Wprowadzenie do Digital Strategy & Planning

  • Założenia i metodologia pracy Digital Marketing Institute
  • Wprowadzenie do planowania strategicznego, typy strategii koncepcje i modele
  • Zagadnienia powiązane z planowaniem strategii
  • Business Value Proposition i Digital Value Proposition w komunikacji marki
  • Zarządzanie strategiczne
  • Raportowanie C- level
  • Zagadanienia prawne
Lekcja 2 2:07

Komunikacja tradycyjna

  • Strategia marki, misja, wizja i wartości
  • Modele marketingowe i komunikacja zintegrowana
  • Tradycyjne kanały komunikacji
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zachowania konsumenckie w erze technologii
  • Badania marketingowe
  • Planowanie komunikacji i planowanie kreatywne
  • Strategia mediowa i planowanie mediów
  • Współpraca z agencjami komunikacji
  • Zagadnienia prawne i etyczne
Lekcja 3 2:31

Komunikacja w erze digital

  • Koncepcje i definicje
  • Grupy docelowe
  • Planowanie komunikacji w kanale digital (zachowania konsumenckie, elementy kampanii, big data, kanały komunikacji i digital PR)
  • Zasoby i realizacja działań w kanałach digital
  • Planowanie kreatywne
  • Planowanie budżetu
  • Digital Marketing Department – zarządzanie oraz rozwój
  • Zarządzanie procesem projektowym i outsourcing
  • Pomiar i analiza efektywności
  • Zagadnienia prawne
Lekcja 4 1:02

Digital channels - kanały komunikacji digital 

  • Wprowadzenie
  • Specyfika, dobór i planowanie kanałów komunikacji (wyzwania oraz planowanie cross mediowe)
  • Mobile marketing
  • Inbound marketing, organic search, SEO i content marketing, social media, email marketing,
  • Outbound marketing i płatne formy promocji, PPC, Display advertising, Paid Social Ads
  • Analiza i raportowanie, kampanie wielokanałowe oraz modelowanie atrybucji
Lekcja 5 2:18

Marketing Automation

  • Kluczowe pojęcia związane z marketing automation
  • Korzyści płynące z wykorzystania  marketing automation
  • Wpływ na sprzedaż
  • Dobre praktyki  dotyczące segmentowania marketingowej bazy danych
  • Zarządzanie leadami
  • Korzystanie z danych w celu skonfigurowania skutecznego i natychmiastowego wysyłania powiadomień
  • Generowanie leadów i najlepsze praktyki prowadzenia komunikacji
  • Analizowanie i optymalizowanie leadów
Lekcja 6 2:06

Big data i analityka

  • Wprowadzenie i podstawowe zagadnienia
  • Specyfika „big data” i typy danych
  • Zbieranie i analizowanie danych
  • Przechowywanie i wizualizacja danych
  • Wpływ danych na podejmowanie decyzji
  • Technologia i sztuczna inteligencja
  • Rola zespołu analitycznego
  • Przechowywanie danych
Lekcja 7 2:21

Digital leadership

  • Rola lidera digital w organizacji
  • Filary strategii i transformacja digital
  • Wdrażanie globalnych strategii digital
  • Budowanie pozycji lidera i wsparcie kadry zarządzającej
  • Budowanie zespołu, proces szkolenia i motywacji
  • Pomiar efektywności i utrzymanie pozycji lidera
Lekcja 8 2:32

Budżet i zasoby

  • Założenia tworzenia budżetu
  • Czynniki kształtujące budżet
  • Metody planowania budżetu
  • Typy budżetów w digital marketingu (budżet marketingowy, kreatywny, mediowy i szkoleniowy)
  • Planowanie zespołu i struktury
  • Outsourcing
  • Hierarchia i zarządzanie w organizacji
  • Zagadnienia prawne
Lekcja 9 2:04

Projektowanie strategii

  • Główne założenia dla formułowania strategii
  • Analiza sytuacji wyjściowej
  • Określanie grup docelowych
  • Określanie celów i strukturyzowanie dokumentu
  • Analiza KPI
  • Dobór kanałów i taktyk
  • Dobór zasobów i szacowanie możliwości wdrożenia
  • Mierniki wdrażania i ewaluacja strategii
Video chat 3:00

Powtórzenie materiałów i przygotowanie do egzaminu

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Przykładowy test wiedzy
  • Odniesienia do materiałów dodatkowych
  • Podpowiedzi co do dalszego rozwoju indywidualnego

Opinie naszych uczestników

Korzyści ze szkolenia

5 poziom według Ram
Europejskich Kwalifikacji

Platforma online Socjomanii

Międzynarodowy
certyfikat

Platforma online DMI

 

 

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu

 Chcącym poszerzyć swoją wiedzę na temat prowadzenia efektywnych działań w najpopularniejszych kanałach digital.

Brand managerów

Poszukującym benchmarków i narzędziowych rozwiązań komunikacji w digitalu. Także dla osób, które działały dotychczas głównie w obszarach offline i chcą rozszerzyć wiedzę o digital.

Osób poszukujących studiów podyplomowych z marketingu

Dla osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital. Szkolenie odpowiada 5 poziomowi według Europejskich Ram Kwalifikacji.

Freelancerów

Potrzebujących przekrojowej wiedzy narzędziowej, która pozwoli na szersze wykorzystywanie różnych obszarów ditgital.

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Gdzie odbędzie się szkolenie?

U nas czy u Ciebie? ;) Online! Na platformie LMS (Learning Management System) Socjomanii.

 

  • Pierwszy etap rozpoczynamy od video chatu z trenerami Socjomanii. Mimo iż szkolenie odbywa się online chcemy poznać cele edukacyjne naszych kursantów i wspierać ich w procesie.
  • Kurs kończy się indywidualnym, trwającym do 3h video chatem z wybranym trenerem, który przyjmuje formę powtórzenia materiału oraz odpowiedzenia na najważniejsze pytania, które pojawiły się w trakcie procesu.
  • Do materiałów, które zostały opublikowane na platformie, możesz wracać przez cały czas trwania procesu, a także po jego zakończeniu, w celu powtórzenia wiedzy lub ewaluacji działań.

Platforma online

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Dowiedz się więcej o szkoleniu

Digital Marketing dla Twojego zespołu

Skontaktuj się z nami

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czy egzamin i jego koszt są integralną częścią certyfikowanych kursów DMI?
Egzamin nie jest obligatoryjną częścią kursu - przeprowadzany jest poza Partnerem Edukacyjnym DMI w centrach egzaminacyjnych Pearson VUE (5200 punktów w 175 krajach). Koszt podejścia do egzaminu jest już wliczony w całościowy koszt kursu podany na stronie. W przypadku niezaliczenia pierwszego egzaminu egzamin powtórkowy jest dodatkowo płatny 60 EUR.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
W jakim języku są materiały do certyfikowanych kursów dostępne na platformie?
Materiały certyfikowanych kursów, które prowadzimy na licencji Digital Marketing Institute są w języku angielskim. Kursy przygotowują do międzynarodowych egzaminów, które również są w języku angielskim.
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).
Kiedy startują kursy? Kiedy otrzymam dostęp do mojego kursu?
Dostęp do platformy e-learningowej każdemu kursantowi przyznajemy indywidualnie. Terminy kursu na stronie są umowne i są związane z naszą rekomendacją co do czasu przejścia przez materiały dydaktyczne - nie warto rozwlekać tego w czasie. Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo po odesłaniu do nas podpisanego formularza zamówienia usługi szkoleniowej oraz do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności. Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.
Czy wybierając kurs on-line muszę logować się na platformę w określonym czasie?
Forma kursu nie wymaga dostępności uczestnika na żywo. Na platformę można logować się w dowolnym czasie. Na kursantów czekają tam materiały video, transkrypty, prezentacje, case studies, dodatkowe artykuły, quizy, oraz słowniczki terminów. Jedyną formą na żywo są dodatkowe konsultacje z naszymi trenerami (w pakiecie kursu on-line 3h), na które należy się zapisać z wyprzedzeniem czasowym.
Ile mam czasu na zdanie egzaminu?
Kursantów korzystających z formy on-line zgłaszamy do certyfikacji po przejściu całej ścieżki dydaktycznej. Dzięki temu, dopiero od tego momentu naliczany jest okres pół roku na podejście do egzaminu. Jeśli w tym czasie Socjomania otrzyma wiadomość o nadchodzącej zmianie syllabusa, niezwłocznie powiadomimy Cię o tym, do kiedy możesz zdać egzamin z obecnej wersji programu kursu.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Po ukończeniu kursu na platformie Socjomania może wystawić imienne zaświadczenie. Certyfikat wydawany jest tylko tym osobom, które po ukończonym kursie podeszły i pomyślnie go zdały egzamin, uzyskując wynik powyżej 60%. Certyfikat wydaje Digital Marketing Institute, na którego licencji Socjomania prowadzi międzynarodowe kursy Digital Marketing i Strategy & Planning.
Czy pod kątem merytorycznym kurs on-line różni się od materiału na kursie stacjonarnym? Czy po tych kursach są inne egzaminy?
Pod kątem merytorycznym oba kursy nie różnią się od siebie - różnica dotyczy jedynie formy nauki (on-line vs zajęcia stacjonarne warsztatowe). Egzamin przeprowadzony po kursach jest taki sam - w formie testu w jednostkach Pearson.
Jak długo będę miał/a dostęp do materiałów na platformie?
Kupując kurs on-line otrzymujesz dostęp do platformy bezterminowo oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie (nowych syllabusów). Pamiętaj jednak, że do egzaminu możesz podejść z tych materiałów dydaktycznych, z których zgłosiliśmy Cię do procesu certyfikacji, od tego momentu naliczany jest bowiem czas podejścia do testu w jednostkach Pearson. Nie wpływa to jednak na dostępność dla Ciebie materiałów na naszej platformie.

Podobne szkolenia

Certyfikowany kurs Strategy & Planning

3 960,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Certyfikowany kurs Strategy & Planning

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?