Zaawansowany
6 spotkań
Webinar
Pozostały 4 miejscaCertyfikowany kurs Digital Strategy & Planning na licencji Digital Marketing Institute to duża dawka wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie planowania elementów strategii marketingowej. Program kursu opracowany został przez Digital Marketing Institute we współpracy z przedstawicielami takich podmiotów jak Facebook, Google, Microsoft czy Twitter. Dodatkowo uzupełniony o informacje z polskiego rynku.
Dla kogo jest webinar
Szkolenie jest dedykowane osobom, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie planowania strategicznego oraz digitalizacji wewnątrz organizacji, w szczególności kadrze zarządzającej jak i pracownikom agencji reklamowych.
Zakres tematyczny
Kurs digital strategy planning obejmuje 6 cotygodniowych zjazdów, podczas których omawiane są tematy takie jak: planowanie kampanii reklamowej, budowanie strategii komunikacji marketingowej, strategia mediowa, planowanie mediów, reklama internetowa, planowanie komunikacji.
Nasze zajęcia wzbogacone są o równoległe materiały na platformie on-line (Socjomanii), gdzie uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych jak i zapoznawać się dodatkowymi artykułami poszerzającymi tematykę kursu strategii digital.
Certyfikacja
Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu (Professional Diploma in Digital Strategy & Planning) na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.
Praktyczne korzyści
W trakcie kursu uczestnicy zdobywają praktyczne umiejętności pracując nad własnymi strategiami digital według modelu SOSTAC pod okiem specjalisty. Podczas zajęć uczestnicy wymieniają się doświadczeniami, wiedzą. Bardzo często mają miejsce dyskusje pozwalające spojrzeć na zagadnienia, problemy z różnych perspektyw.
Zobacz zapowiedź certyfikowanego kursu Digital Marketing Strategy & Planning—Karolina Majewska
Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.
Specjalista od Customer Journey oraz pozyskiwania, podgrzewania i konwersji leadów. Budując swoje doświadczenie na e-commercach, potrafi dobrać, zaimplementować, skonfigurować, a następnie kontrolować najważniejsze narzędzia Mar-Tech, wspierające działania digitalowe na każdym ich etapie. Od ponad 10 lat praktyk realizacji projektów digital marketingowych, prowadzonych w międzynarodowych zespołach.
Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Pracował przy projektach strategicznych realizowanych dla m.in. Uniwersytetu Warszawskiego, magazynu KUKBUK i innych. Specjalizuje się w Facebook Ads. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Na swoim koncie ma już 2000+ h szkoleń i konsultacji.
Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami