0
EN
szkolenia otwarte
15 - 16.06

Content marketing w strategii digital

(263)
15 - 16.06 Content marketing w strategii digital

Podstawowy

2 dni

Webinar

Pozostało 8 miejsc
1 660,00 zł 1 350,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/8

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Obecnie wszyscy się reorganizujemy, dlatego my również dostosowujemy się do zaleceń władz i dołączamy się do akcji #zostańwdomu. Dbając o bezieczeństwo trenerów i uczestników szkolenia nasze zajęcia będą prowadzone w formie webinarów on-line w planowanych terminach

Informacje o szkoleniu Content Marketing w strategii digital

To szkolenie jest dedykowane osobom, które projektują i zarządzają komunikacją w różnych kanałach digital swojej marki.

Dwudniowe szkolenie łączy w sobie części wykładowe z praktycznymi ćwiczeniami - na własnym przykładzie:

- przetestujesz strategię wyboru słów kluczowych (przy wykorzystaniu takich narzędzi jak Google Keyword Planner, Answer The Public czy Buzzsumo),

- zrobisz audyt on-site, jak Twoje treści pozycjonują się w wyszukiwarce Google (poznasz dzięki temu podstawy SEO i najważniejsze narzędzia, które ułatwią Ci optymalizację treści),

- sprawdzisz potencjał e-mail marketingu, displayu, social i mobile marketingu dla swojej marki,

- ocenisz możliwość wdrożenia wybranych trendów w content marktingu i dowiesz się, jak je wykorzystać w praktyce,

- dowiesz się, jak przechytrzyć algorytmy w kanałach social media i jak zoptymalizować treści tworzone z myślą o nich,

- poznasz sposoby prostej automatyzacji i gotowych integracji, które przyspieszą Twoją pracę nad tworzeniem, dystrybuowaniem i optymalizowaniem treści,

- stworzysz własne customer journey, by dowiedzieć się, jak urozmaicić komunikację kierowaną do Twojej grupy docelowej,

- poznasz metody tworzenia person na podstawie ćwiczenia mapy empatii,

- wybierzesz mierniki efektywności Twoich startegii content marketingowych,

- dowiesz się, jak pisać pod cele UX i SEO; jak konstruować grafiki i na jakie elementy treści audiowizualnych musisz zwrócić uwagę,

- zaplanujesz własną strategię dystrybucji i recyklingu treści w oparciu o dobre praktyki.

- poznasz cechy charakterystyczne dla każdego rodzaju contentu - tekstowego, graficznego i video - oraz dowiesz się, kiedy ich używać i jak każdy z nich może wpłynąć na Twój biznes.

Wszyscy uczestnicy mają dostęp do platformy online Socjomanii, gdzie są opublikowane wszystkie ćwiczenia, narzędzia i materiały.

Jakie są nasze webinary?

  • nasze webinary są interaktywne - zachęcamy do dyskusji z trenerem i pozostałymi uczestnikami oraz do udziału w przygotowanych ćwiczeniach

  • webinar to nie tylko wcześniej ustalony program, to również liczne case studies, które są dobierane przez trenera pod branżę lub konkretne problemy uczestników

  • na początku każdego webinaru, trener wraz z uczestnikami przygotowują kontrakt spotkania i jego plan. Zazwyczaj podczas każdego webinaru planujemy krótkie, 15 minutowe przerwy oraz 1-godzinną przerwę w porze lunchowej :)

  • prowadzący korzysta z najnowszych rozwiązań umożliwiających szkolenie zdalne, ale jeśli coś pójdzie nie tak, nie martw się - zapewniamy dostęp do wszystkich materiałów online

    Przed rozpoczęciem upewnij się, że masz dobre połączenie z internetem, działający mikrofon i słuchawki. Zadbaj o swój komfort w cichym i dobrze oświetlonym pomieszczeniu. :)

Program szkolenia

10:00

Przywitanie uczestników szkolenia

  • Przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz zdefiniowanie celów szkolenia
10:15

Content marketing 2020

  • Content marketing w strategii digital
  • Jakie cele może realizować CM
  • Globalne trendy
11:00

Strategia content marketingowa

  • Jak i o czym chcesz powiedzieć światu? I jak wyróżnisz się na tle konkurencji?
  • Digital Customer Journey
  • Buyer Persona: jak odkryć i odpowiedzieć na potrzeby grupy docelowej?
  • Media własne: wady, zalety, alternatywa
  • Kalendarz wydawniczy
  • Generowanie pomysłów content marketingowych
  • Współpraca z autorami zewnętrznymi
  • Guest blogposting
  • Narzędzia
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Digital Content Marketing: format i dopasowanie go do etapu Buyers Journey

  • Text content marketing 
  • Reklama natywna
  • Visual content marketing (video, photo, infografiki, memy, gify)
  • Audio content marketing (podcasty)
  • User Generated Content
  • Real Time Marketing
  • Narzędzia
17:00

Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
10:00

Przywitanie uczestników szkolenia

  • Podsumowanie wiedzy z pierwszego dnia szkolenia
  • Wspólna kawa/herbata
10:15

Dystrybucja i promocja: jak dotrzeć ze swoim contentem do jak największej liczby osób?

  • Klastry tematyczne, pillar pages i link building: nowy wymiar pozycjonowania treści
  • Kanały dystrybucji (ekosystem Google, Facebooka, LinkedIna; YouTube’a; Influencer Marketing, E-mail marketing, gated content, i inne)
  • Model PESO w praktyce
  • Recycling treści
  • Narzędzia
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Lead generation: jak pozyskiwać jakościowe leady?

  • Współpraca na linii Marketing - Sprzedaż - Obsługa Klienta
  • Lejki content marketingowe 
  • Scoring - po co tworzyć i jak się za to zabrać?
  • Marketing automation
  • Narzędzia
15:30

Mierzenie efektywności działań content marketingowych

  • Mierniki
  • Raporty
  • Narzędzia
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Rozdanie certyfikatów
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób planujących działania Content Marketingowe

 Chcących poznać dobre praktyki zwiazane z przygotowywaniem i dystrybucją treści w Internecie.

Zainteresowanych nowymi trendami w Content Marketingu

Poszukujących najciekawszych case study ze świata oraz inspiracji do przyszłych działań.

Zainteresowanych komunikacją audiowizualną

Zainteresowanych poznaniem sposobów wykorzystania zdjęć, filmów, infografik, GIFów, formatów semi-live (Stories) w swojej komunikacji

Osób wykorzystujących w swojej komunikacji wiele platform

Poszukujących wiedzy z zakresu integracji prowadzonej komunikacji pomiędzy kanałami digital.

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

atmosphere

Unikalna
atmosfera

group

Małe grupy
max. 8 osób

contact

Interaktywna
forma szkoleń

calendar

Elastyczny
kalendarz

tools

Zajęcia prowadzone
na narzędziach

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Opinie naszych uczestników

Sprawdź naszą wiedzę

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Czy ten webinar jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce kontakt.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Na zajęciach z Google AdWords oraz Google Analytics uczestnicy mają możliwość pracy na kontach demo udostępnianych przez trenera.

Podobne szkolenia

Content marketing w strategii digital

+ 1 h konsultacji GRATIS 1 660,00 zł 1 350,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Content marketing w strategii digital

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?