Podstawowy
1 dzień
Kraków
Pozostało 8 miejscKrótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni
Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch
Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.
Szkoli z serwisów społecznościowych, a także doradza w tworzeniu strategii obecności firm w tych kanałach. Przeprowadził ponad 90 otwartych szkoleń dla wielu firm z sektora prywatnego (branża FMCG, budowlana, IT, edukacja, HoReCa) i publicznego (urzędy, ministerstwa, NGO). Posiada certyfikat Google Analytics oraz certyfikat Digital Marketing oraz Social Media Marketing. Wykładowca na poznańskich uczelniach: studia podyplomowe na WSB (Innowacyjny e-marketing) oraz Collegium da Vinci (Nowy Marketing).