0
EN
szkolenia otwarte

Serwisy społecznościowe PRO

Ocena szkolenia (623)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Serwisy społecznościowe PRO
19 - 20.07 11 wolnych miejsc 24 - 25.08 11 wolnych miejsc 20 - 21.09 11 wolnych miejsc

Informacje o szkoleniu Social Media

To, co wyróżnia media społecznościowe spośród innych kanałów marketingowych, to możliwość ich wykorzystania zarówno przez duże korporacje, jak i małych przedsiębiorców. Tu każdy ma równe szanse, bo nie liczy się tylko wielkość budżetu, ale pomysł na komunikację, podejmowane aktywności i otwarty dialog z internautami.

Szkolenie „Serwisy społecznościowe PRO” jest kierowane do osób, które mają minimum rok doświadczenia w zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych (MŚP, agencje, działy wewnętrzne organizacji) i/lub ukończyły podstawową wersję szkolenia / kursu online Serwisy Społecznościowe lub zarządzały w przeszłości mediami społecznościowymi i chcą uaktualnić i pogłebić wiedzę z obszaru strategii, trendów, tworzenia contentu.

Program szkolenia

🚀

Strategiczne podejście do mediów społecznościowych

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie celu oraz agendy szkolenia.
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników.
10:30

Analiza sytuacji wyjściowej

  • co i jak mierzyć w mediach społecznościowych,
  • natywne i zewnętrzne narzędzia do analizy wyników w mediach społecznościowych,
  • cheklisty audytowe do poszczególnych platform społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Twitter, YouTube).
  • screening komunikacji na przykładach wybranych profilii uczestników warsztatów.
11:30

Przerwa kawowa

11:45

Analiza konkurencji

  • na co zwrócić uwagę analizując działania konkurencji,
  • lista przydatnych narzędzi do wykonania analizy,
  • przykłady komunikacji marek na Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, YouTube, LinkedIn i Pintereście.
12:30

Cele obecności marki w social mediach

  • lejek sprzedażowy,
  • cele możliwe do realizacji w social mediach,
  • priorytetyzacja celów.
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Analiza grupy docelowej

  • wprowadzenie do segmentacji klientów, persony i protopersony,
  • jak wykorzystać customer journey w praktyce,
  • skąd brać informacje o klientach: przegląd różnych źródeł do pozyskiwania danych ilościowych i jakościowych o klientach,
  • tworzenie hipotez dotyczących grup docelowych uczestników szkolenia - część ćwiczeniowa.
15:30

Dobór kanałów komunikacji

  • charakterystyka najpopularniejszych platform społecznościowych,
  • niszowe platformy społecznościowe - co warto o nich wiedzieć,
  • najważniejsze zmiany w social mediach w 2023 roku,
  • wybór odpowiednich kanałów i ich priorytetyzacja.
17:00

Podsumowanie pierwszego dnia

  • Czy Facebook umiera - przyszłość serwisu, zmiany i trendy.
  • Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
🚀

Planowanie komunikacji

10:00

Powitanie

  • Społecznościowa rozgrzewka i powtórka wiadomości.
10:15

Trendy a social media

  • czym tak naprawdę jest trend,
  • cykl życia trendu,
  • identyfikowanie trendów i możliwości wykorzystania ich w komunikacji marki.
10:45

Content marketing w mediach społecznościowych

  • wprowadzenie do content marketingu,
  • generowanie pomysłów w oparciu o potrzeby grupy docelowej,
  • przykłady różnych podejść do tworzenia treści w popularnych serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram,TikTok, LinkedIn, Twitter, Pinterest, YouTube),
  • narzędzia wspierające generowanie contentu,
  • wzajemna walidacja pomysłów,
  • ton of voice i archetypy marki.
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Content marketing w mediach społecznościowych - c.d

16:00

Viralowość

  • co decyduje o tym, że dana treść staje się viralem - czy można zaplanować viral?
  • kartografia kulturowa,
  • emocje a udostępnienia treści,
  • przykłady virali w social mediach.
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Podsumowanie wiedzy zdobytej w ciągu dwóch dni szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.

 

Dla kogo jest to szkolenie?

 

Szkolenie jest kierowane do osób, które mają minimum rok doświadczenia w zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych (MŚP, agencje, działy wewnętrzne organizacji) i/lub ukończyły podstawową wersję szkolenia / kursu online Serwisy Społecznościowe lub zarządzały w przeszłości mediami społecznościowymi i chcą uaktualnić i pogłebić wiedzę z obszaru strategii, trendów, tworzenia contentu.

 

Uczestniczy szkolenia powinni:

Opinie naszych uczestników

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?