Informacje o szkoleniu Social Media
To, co wyróżnia media społecznościowe spośród innych kanałów marketingowych, to możliwość ich wykorzystania zarówno przez duże korporacje, jak i małych przedsiębiorców. Tu każdy ma równe szanse, bo nie liczy się tylko wielkość budżetu, ale pomysł na komunikację, podejmowane aktywności i otwarty dialog z internautami.
Szkolenie „Serwisy społecznościowe PRO” jest kierowane do osób, które mają minimum rok doświadczenia w zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych (MŚP, agencje, działy wewnętrzne organizacji) i/lub ukończyły podstawową wersję szkolenia / kursu online Serwisy Społecznościowe lub zarządzały w przeszłości mediami społecznościowymi i chcą uaktualnić i pogłebić wiedzę z obszaru strategii, trendów, tworzenia contentu.
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie jest kierowane do osób, które mają minimum rok doświadczenia w zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych (MŚP, agencje, działy wewnętrzne organizacji) i/lub ukończyły podstawową wersję szkolenia / kursu online Serwisy Społecznościowe lub zarządzały w przeszłości mediami społecznościowymi i chcą uaktualnić i pogłebić wiedzę z obszaru strategii, trendów, tworzenia contentu.
Uczestniczy szkolenia powinni:
- posiadać wiedzę na temat najpopularniejszych platform społecznościowych (TikTok, Instagram, Facebook, LinkedIn),
- mieć przynajmniej rok doświadczenia w pracy po stronie klienta/marki lub w agencji.