0
EN
szkolenia otwarte
19 - 20.07

Serwisy społecznościowe PRO

(623)
19 - 20.07 Serwisy społecznościowe PRO

Zaawansowany

2 dni

Warszawa

Pozostało 11 miejsc
2 199,00 zł +23% VAT
Miejsca 11/12

 

Informacje o szkoleniu Serwisy społecznościowe PRO


Szkolenie w wersji stacjonarnej przygotowanej przez Karolinę Kociołek - Social Media Lead w Socjomanii. 

 

Dla kogo jest to szkolenie?

 

Szkolenie jest kierowane do osób, które mają minimum rok doświadczenia w zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych (MŚP, agencje, działy wewnętrzne organizacji) i/lub ukończyły podstawową wersję szkolenia / kursu online Serwisy Społecznościowe lub zarządzały w przeszłości mediami społecznościowymi i chcą uaktualnić i pogłebić wiedzę z obszaru strategii, trendów, tworzenia contentu.

 

Uczestniczy szkolenia powinni:

Program szkolenia

🚀

Strategiczne podejście do mediów społecznościowych

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie celu oraz agendy szkolenia.
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników.
10:30

Analiza sytuacji wyjściowej

  • co i jak mierzyć w mediach społecznościowych,
  • natywne i zewnętrzne narzędzia do analizy wyników w mediach społecznościowych,
  • cheklisty audytowe do poszczególnych platform społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Twitter, YouTube).
  • screening komunikacji na przykładach wybranych profilii uczestników warsztatów.
11:30

Przerwa kawowa

11:45

Analiza konkurencji

  • na co zwrócić uwagę analizując działania konkurencji,
  • lista przydatnych narzędzi do wykonania analizy,
  • przykłady komunikacji marek na Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, YouTube, LinkedIn i Pintereście.
12:30

Cele obecności marki w social mediach

  • lejek sprzedażowy,
  • cele możliwe do realizacji w social mediach,
  • priorytetyzacja celów.
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Analiza grupy docelowej

  • wprowadzenie do segmentacji klientów, persony i protopersony,
  • jak wykorzystać customer journey w praktyce,
  • skąd brać informacje o klientach: przegląd różnych źródeł do pozyskiwania danych ilościowych i jakościowych o klientach,
  • tworzenie hipotez dotyczących grup docelowych uczestników szkolenia - część ćwiczeniowa.
15:30

Dobór kanałów komunikacji

  • charakterystyka najpopularniejszych platform społecznościowych,
  • niszowe platformy społecznościowe - co warto o nich wiedzieć,
  • najważniejsze zmiany w social mediach w 2023 roku,
  • wybór odpowiednich kanałów i ich priorytetyzacja.
17:00

Podsumowanie pierwszego dnia

  • Czy Facebook umiera - przyszłość serwisu, zmiany i trendy.
  • Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
🚀

Planowanie komunikacji

10:00

Powitanie

  • Społecznościowa rozgrzewka i powtórka wiadomości.
10:15

Trendy a social media

  • czym tak naprawdę jest trend,
  • cykl życia trendu,
  • identyfikowanie trendów i możliwości wykorzystania ich w komunikacji marki.
10:45

Content marketing w mediach społecznościowych

  • wprowadzenie do content marketingu,
  • generowanie pomysłów w oparciu o potrzeby grupy docelowej,
  • przykłady różnych podejść do tworzenia treści w popularnych serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram,TikTok, LinkedIn, Twitter, Pinterest, YouTube),
  • narzędzia wspierające generowanie contentu,
  • wzajemna walidacja pomysłów,
  • ton of voice i archetypy marki.
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Content marketing w mediach społecznościowych - c.d

16:00

Viralowość

  • co decyduje o tym, że dana treść staje się viralem - czy można zaplanować viral?
  • kartografia kulturowa,
  • emocje a udostępnienia treści,
  • przykłady virali w social mediach.
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Podsumowanie wiedzy zdobytej w ciągu dwóch dni szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie poszczególnych serwisów społecznościowych oraz wykorzystać w pełni ich możliwości.

Brand managerów

Osób planujacych działania marki w Social Media, chcących poznać możliwości serwisów oraz najciekawsze przykłady komunikacji marek z całego świata.

Właścicieli MŚP

Chcących chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania w mediach społecznościowych, w tym dobre i złe praktyki komunikacji.

Managerów ds. komunikacji

Chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych,
poznać najnowsze trendy 
oraz narzędzia z nimi związane.

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Gdzie odbywają się szkolenia stacjonarne Socjomanii?
Nasze wybrane autorskie szkolenia prowadzimy w Centrum Konferencyjnym Żoliborz w Warszawie przy ulicy Plac Inwalidów 10.
Czy po szkoleniu otrzymujemy certyfikat?
Po szkoleniu każdy z uczestników otrzymuje imienny elektroniczny certyfikat, który można dodać do swojego profilu na LinkedIn.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).
Kiedy najpóźniej mogę zrezygnować ze szkolenia?
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa, zgłoszonej najpóźniej na 10 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia, możliwy jest udział w szkoleniu w kolejnym jego terminie. W przypadku powiadomienia o rezygnacji na mniej niż 10 dni roboczych przed szkoleniem, Zamawiający ponosi jego pełne koszty i nie ma możliwości wzięcia udziału w kolejnym jego terminie z wyjątkiem sytuacji, gdy powodem rezygnacji jest udokumentowane zdarzenie losowe (wypadek, choroba, siła wyższa) większości jego uczestników.
Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na szkolenie?
Rezerwacja miejsca na szkoleniu odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma, a w szkoleniu może wziąć udział maksymalnie 15 uczestników. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń.
Czy podczas szkolenia pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas szkolenia wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed szkoleniem.
Jaka jest minimalna liczba osób, aby dana edycja szkolenia została uruchomiona?
Do startu danej edycji szkolenia niezbędna jest grupa 7 osób. Jeśli nie uda nam się z jakiś powodów zebrać takiej minimalnej grupy, poinformujemy Cię niezwłocznie o tej sytuacji i zaproponujemy wybór innego rozwiązania: zapis na kolejną edycję danego szkolenia, wybór innych naszych autorskich kursów z dostępnej oferty w ramach wpłaconej kwoty lub całkowity zwrot wpłaconych środków.
Jaką muszę mieć wiedzę?
Zastanawiasz się czy ten kurs jest dla Ciebie? Wypełnij quiz i sprawdź swoją wiedzę! Przekonaj się ile wiesz o social mediach. Wyniki testu pozwolą Ci się dowiedzieć, jaką posiadasz wiedzę z social media marketingu i czy posiadasz konieczną wiedzę do wzięcia udziału w szkoleniu PRO.

Podobne szkolenia

Serwisy społecznościowe PRO

2 199,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Serwisy społecznościowe PRO
19 - 20.07 11 wolnych miejsc 24 - 25.08 11 wolnych miejsc 20 - 21.09 11 wolnych miejsc

Na jakim etapie jesteś?