0
EN
szkolenia otwarte
11 - 12.08

Serwisy społecznościowe

(623)
11 - 12.08 Serwisy społecznościowe

Podstawowy

2 dni

Warszawa

Pozostały 3 miejsca
1 440,00 zł +23% VAT
Miejsca 3/8

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy głównie w formie webinarów live w planowanych terminach. Do szkoleń otwartych w formule stacjonarnej powróciliśmy od lipca 2020 roku z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące i odpowiednie procedury) w naszym biurze w Warszawie. Na jesień 2020 przygotowaliśmy dla Was zupełnie nową odsłonę naszej oferty szkoleniowej. 

Informacje o szkoleniu Reklama na Facebooku

Facebook to nie tylko największy serwis społecznościowy na świecie, ale również ogromna baza informacji, którą my – marketerzy – możemy wykorzystać do skutecznego kierowania reklam. Panel reklamowy na Facebooku to jedno z najbardziej zaawansowanych narzędzi targetowania dostępnych na rynku.

Dzięki naszemu szkoleniu z reklamy na Facebooku dowiesz się jak w praktyce wykorzystać potencjał Facebook Ads, tworzyć kampanie reklamowe oparte o remarketing oraz nauczysz się obsługi Ads Managera.

Jeśli szukasz szkolenia, które nie dotyczy tylko reklamy płatnej na Facebooku, sprawdź też nasze szkolenie Facebook dla Biznesu.

Prowadzimy także zaawansowane szkolenia z reklamy na Facebooku.

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie celu oraz agendy szkolenia.
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników.
10:15

Social media w 2020 roku

  • Polski użytkownik mediów społecznościowych.
  • Podstawowe różnice między serwisami społecznościowymi.
  • Jak wyglądają media społecznościowe w 2020 roku (wpływ rozwoju mobile, algorytmy, istotne zmiany i trendy).
  • Jakie cele i działania marki mogą realizować w mediach społecznościowych.
10:45

Strona na Facebooku, czyli fanpage Twojej marki - konfiguracja

  • Elementy budowy strony na Facebooku.
  • Klucz analizy strony na Facebooku - 26 elementów, dzięki którym Twoja strona będzie działała skutecznie - warsztat.
11:30

Przerwa kawowa

11:40

Planowanie komunikacji na Facebooku - część 1

  • Audyt oraz analiza celów i działań na Facebooku.
  • Analiza grupy docelowej i monitoring wzmianek na temat marki (sposoby oraz narzędzia: m.in. Facebook Audience Insights, SentiOne, Brand24) - warsztat.
  • Co publikować i o czym mówić - zasady skutecznej komunikacji na Facebooku.
  • Jak mówić na Facebooku - określanie stylu komunikacji marki.
  • Jakie formaty i typy postów stosować do realizacji naszych celów - efektywne wykorzystanie formatów treści i natywnych funkcji Facebooka.
  • Komunikacja wizualna: grafiki, infografiki, GIFy, zdjęcia 360, zdjęcia 3D, pokazy slajdów.
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Planowanie komunikacji na Facebooku - część 2

  • Video na Facebooku - jak efektywnie wykorzystać ten format.
  • Facebook Live - kiedy i jak tworzyć transmisje na żywo.
  • Wybrane narzędzia wspomagające tworzenie treści (m.in. Canva, Adobe Spark, Facebook Creative Hub).
14:30

Dystrybucja treści na Facebooku

  • Kanały dystrybucji: strona - grupa - wydarzenie.
  • Kiedy i jak często publikować na Facebooku - dobre praktyki.
  • Tworzenie kalendarza publikacji treści - warsztat.
  • Reklama na Facebooku - wprowadzenie (czym są reklamy na Facebooku, co pozwalają osiągnąć, typy reklam, ich umiejscowienia, targetowanie, remarketing).
16:00

Analityka na Facebooku

  • Analiza efektywności działań - jakie dane udostępnia nam Facebook,  gdzie je znaleźć i które z nich są dla nas istotne.
  • Jak zewnętrzne narzędzia mogą nam pomóc w analizie naszych działań + przykładowe narzędzia (m.in. Sotrender, Google Analytics).
  • Jak testować i optymalizować działania na Facebooku?
17:00

Podsumowanie pierwszego dnia

  • Czy Facebook umiera - przyszłość serwisu, zmiany i trendy.
  • Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
10:00

Powitanie

  • Społecznościowa rozgrzewka i powtórka wiadomości.
10:15

Instagram

  • Wprowadzenie - statystyki, użytkownicy, specyfika serwisu, ciekawe case studies.
  • Konto firmowe vs profil prywatny - porównanie, konfiguracja i optymalizacja.
  • Skuteczna komunikacja na Instagramie - co i kiedy publikować, jakie formaty wykorzystywać.
  • Charakterystyczne funkcje i możliwości - Instagram Stories, #hashtagi, oznaczanie produktów w postach (ćwiczenie).
  • Reklamy na Instagramie - wprowadzenie, rodzaje reklam, umiejscowienie, opcje targetowania.
  • Analiza działań na Instagramie.
  • Wybrane narzędzia wspierające działania na Instagramie (m.in. Buffer, InShot, Layout, Boomerang).
11:45

Przerwa kawowa

12:00

YouTube

  • Wprowadzenie - statystyki, użytkownicy, specyfika serwisu, ciekawe case studies.
  • Kanał na YouTube, a może inna droga? Porównanie możliwości, konfiguracja i optymalizacja kanału.
  • Skuteczna komunikacja na YouTube - co i kiedy publikować, jakie formaty wykorzystywać?
  • Charakterystyczne funkcje i możliwości - playlisty, karty, ekrany końcowe.
  • Reklamy na YouTube - wprowadzenie, rodzaje reklam, umiejscowienie, opcje targetowania.
  • Analiza działań na YouTube.
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

LinkedIn i Slideshare

  • Wprowadzenie - statystyki, użytkownicy, specyfika serwisu, ciekawe case studies.
  • Strona firmowa vs profil prywatny - porównanie.
  • Skuteczna komunikacja na LinkedIn - co i kiedy publikować, jakie formaty wykorzystywać.
  • Charakterystyczne funkcje i możliwości - wyszukiwarka, grupy, artykuły.
  • Reklamy na LinkedIn - wprowadzenie, rodzaje reklam, umiejscowienie, opcje targetowania.
  • Konta premium na LinkedIn - porównanie możliwości i zastosowań.
  • Specyfika i możliwości działań na Slideshare.
  • Analiza działań na LinkedIn.
15:30

Inne kanały i metody działań w social media

  • Twitter, Pinterest, Snapchat - najważniejsze informacje.
  • Współpraca z influencerami.
  • Real Time Marketing.
  • User Generated Content.
  • Komunikacja wielokanałowa i recykling treści - warsztat.
16:15

Customer experience w social media

  • Obsługa klienta w mediach społecznościowych - dobre praktyki.
  • Czym jest kryzys w mediach społecznościowych, jak mu zapobiegać i jak sobie z nim radzić?
  • Boty i automatyzacja obsługi klienta.
16:45

Trendy i inspiracje

  • Najnowsze trendy i zmiany w mediach społecznościowych, nadchodzące nowości.
  • Źródła wiedzy - skąd czerpać wiedzę i inspiracje oraz jak pozostawać na bieżąco.
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Podsumowanie wiedzy zdobytej w ciągu dwóch dni szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie poszczególnych serwisów społecznościowych oraz wykorzystać w pełni ich możliwości.

Brand managerów

Osób planujacych działania marki w Social Media, chcących poznać możliwości serwisów oraz najciekawsze przykłady komunikacji marek z całego świata.

Właścicieli MŚP

Chcących chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania w mediach społecznościowych, w tym dobre i złe praktyki komunikacji.

Managerów ds. komunikacji

Chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych,
poznać najnowsze trendy 
oraz narzędzia z nimi związane.

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Opinie naszych uczestników

Sprawdź naszą wiedzę

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Czy ten webinar jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce kontakt.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Na zajęciach z Google AdWords oraz Google Analytics uczestnicy mają możliwość pracy na kontach demo udostępnianych przez trenera.

Podobne szkolenia

Serwisy społecznościowe

+ 1 h konsultacji GRATIS 1 440,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Serwisy społecznościowe
11 - 12.08 3 wolne miejsca

Na jakim etapie jesteś?