0
EN
szkolenia otwarte

RODO w marketingu

Ocena szkolenia (1)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

RODO w marketingu

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Informacje o szkoleniu RODO w marketingu.

RODO (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobywych) wchodzi w życie już 25 maja 2018. Do tego czasu należy przygotować swoją firmę, a w szczególności te obszary, gdzie odbywa się przetwarzanie danych osobowych, tak aby wszystko przebiegało w zgodzie z nowymi przepisami. RODO nakłada także szereg obowiązków na marketerów, którzy w swoich działaniach korzystają z pozyskanych danych na temat użytkowników. Mowa tu m.in. o kampaniach e-mail marketingowych i zarządzaniu bazą pozyskanych adresów e-mail oraz innych danych osobowych. Chodzi także o tzw. "profilowanie" i prowadzanie kampanii w ramach Google Ads (AdWords) czy Facebook Ads

Na naszym szkoleniu dowiesz się w jaki sposób realizować kampanie marketingowe w zgodzie z RODO. O czym należy pamiętać, jak pozyskiwać zgody od użytkowników, co powinno znaleźć się na Twojej stronie internetowej. 

Program szkolenia

10:00

RODO – wprowadzenie. O co tak naprawdę chodzi w nowych przepisach?

  • RODO wychodzi naprzeciw rzeczywistości, w której dane o klientach są najcenniejszą walutą. Czy ochrona danych osobowych będzie nową księgowością?
  • Jakie są nowe prawa osób, których dane przetwarzamy?
  • Wyjaśnienie podstawowych pojęć.
  • Zasada minimalizacji danych.
  • Kiedy w działaniach marketingowych potrzebna jest zgoda, a kiedy nie?
11:30

Przerwa kawowa

11:45

Budowanie baz danych - jak pozyskiwać leady i prawidłowe zgody na przetwarzanie danych

  • Kiedy zgoda jest dobra według RODO?
  • Jak legalnie pozyskiwać zgody od klientów / użytkowników, by móc przetwarzać ich dane na cele marketingowe? Praktyczne case study.
  • Jak unikać prawniczych, skomplikowanych formułek i check-boxów, które odstraszają klientów?
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch.

14:00

Newsletter, Facebook, Konkursy, Profilowanie

  • Jak budować listę malingową zgodną z RODO?
  • Jak pozyskiwać leady telefoniczne?
  • Obowiązek informacyjny.
  • Konkursy na Facebooku i nie tylko – czy coś się zmienia?
  • Google AdWords.
  • Co z tym profilowaniem?
16:00

Przerwa kawowa

16:15

Stwórz RODO-friendly zapisy na newstletter bez check-boxów - WARSZTAT

  • Stworzymy razem na przykładzie Twojej firmy cały proces prawidłowego zbierania adresów do listy e-mail.
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Rozdanie certyfikatów.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

Odpowiedzialnych za planowanie i nadzorowanie 
działań marki w kanałach digital marketingu.

Specjalistów ds. PPC

Chcących poznać obostrzenia prawne dotyczące danych osobowych wprowadzanych przez RODO.

Właścicieli MŚP

Chcących prowadzić swoje działania marketingowe w kanałach digital zgodnie z zapisami RODO.

 

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?