0
EN
szkolenia otwarte
17.01 - 21.02

Certyfikowany kurs Strategy & Planning

(48)
17.01 - 21.02 Certyfikowany kurs Strategy & Planning

Zaawansowany

6 spotkań co tydzień

Warszawa

Pozostało 7 miejsc
6 200,00 zł +23% VAT
Miejsca 7/7

Charakterystyka kursu

digital marketing institute

Program szkolenia został wypracowany przez ekspertów digital marketingu i zatwierdzony przez Radę Programową Digital Marketing Institute (przedstawiciele takich podmiotów, jak: Facebook, Google, Microsoft czy Twitter).

Materiały szkoleniowe są na bieżąco aktualizowane tak, aby nadążyć za szybko zmieniającym się środowiskiem cyfrowym.

90 partnerów na całym świecie

90 partnerów na całym świecie

Szkolenie zatwierdzone przez

google linkedin microsoft

Tematyka

Wstęp do Digital Marketingu

Wstęp do Digital Strategy & Planning

Moduł zawiera informacje o metodyce Digital Marketing Institute oraz przedstawia znaczenie i kluczowe koncepcje digital marketingu.

Wstęp do Digital Marketingu

Komunikacja tradycyjna

Moduł tłumaczy główne kwestie związane z pozycjonowaniem organicznym, przedstawia sposoby ich wdrożenia oraz narzędzia wspomagające.

Wstęp do Digital Marketingu

Komunikacja digital

Moduł wprowadza w tematykę reklam Google, począwszy od planowania, doboru słów kluczowych, kreacji reklam, aż po zarządzanie i optymalizację kampanii.

Wstęp do Digital Marketingu

Kanały komunikacji digital

Moduł dostarcza wiedzy na temat całego procesu planowania kampanii email począwszy od zarządzania bazami danych, poprzez wygląd wiadomości, ocenę efektywności, a skończywszy na analizie zachowania odbiorców.

Wstęp do Digital Marketingu

Obsługa klienta w kanale digital

Moduł obejmuje informacje na temat kampanii display (m.in. formaty reklamowe i ich możliwości, planowanie kampanii, wyświetlanie reklam, grupa docelowa, kwestie budżetowe, śledzenie kampanii i optymalizacja).

Wstęp do Digital Marketingu

Budżet i planowanie zasobów

Moduł pokazuje praktyczne aspekty social media marketingu, m.in. jak budować zaangażowanie na różnych kanałach, wyznaczać cele i mierzyć efekty (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, YouTube).

Wstęp do Digital Marketingu

Big data i analityka

Moduł zawiera wprowadzenie do mobile marketingu, obejmujące trendy, możliwości i ryzyko, strategię i cele marketingowe, kwestie związane z reklamą oraz optymalizacją strony pod urządzenia mobilne, aplikacje mobilne i inne.

Wstęp do Digital Marketingu

Digital Leadership

Moduł zawiera informacje o metodyce Digital Marketing Institute oraz przedstawia znaczenie i kluczowe koncepcje digital marketingu.

Wstęp do Digital Marketingu

Projektowanie strategii

Ten moduł uczy analizy sytuacji, odpowiedniego określenia grupy docelowej i doboru narzędzi, budżetu, planu działania i mierzalnych wskaźników efektywności.

Program szkolenia

Przed startem kursu

Zajęcia na platofmie e-learningowej - Wprowadzenie do Digital Strategy & Planning

  • Założenia i metodologia pracy Digital Marketing Institute
  • Wprowadzenie do planowania strategicznego, typy strategii koncepcje i modele
  • Zagadnienia powiązane z planowaniem strategii
  • Business Value Proposition i Digital Value Proposition w komunikacji marki
  • Zarządzanie strategiczne
  • Raportowanie C- level
  • Zagadanienia prawne
10:00

Komunikacja tradycyjna

  • Strategia marki, misja, wizja i wartości
  • Modele marketingowe i komunikacja zintegrowana
  • Tradycyjne kanały komunikacji
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zachowania konsumenckie w erze technologii
  • Badania marketingowe
  • Planowanie komunikacji i planowanie kreatywne
  • Strategia mediowa i planowanie mediów
  • Współpraca z agencjami komunikacji
  • Zagadnienia prawne i etyczne
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Komunikacja w erze digital

  • Koncepcje i definicje
  • Grupy docelowe
  • Planowanie komunikacji w kanale digital (zachowania konsumenckie, elementy kampanii, big data, kanały komunikacji i digital PR)
  • Zasoby i realizacja działań w kanałach digital
  • Planowanie kreatywne
  • Planowanie budżetu
  • Digital Marketing Department – zarządzanie oraz rozwój
  • Zarządzanie procesem projektowym i outsourcing
  • Pomiar i analiza efektywności
  • Zagadnienia prawne
17:00

Zakończenie

10:00

Digital channels - kanały komunikacji digital - część I

  • Wprowadzenie
  • Specyfika, dobór i planowanie kanałów komunikacji (wyzwania oraz planowanie cross mediowe)
  • Mobile marketing
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Digital channels - kanały komunikacji digital - część II

  • Inbound marketing, organic search, SEO i content marketing, social media, email marketing,
  • Outbound marketing i płatne formy promocji, PPC, Display advertising, Paid Social Ads
  • Analiza i raportowanie, kampanie wielokanałowe oraz modelowanie atrybucji
17:00

Zakończenie

10:00

Obsługa klienta w kanale digital - część I

  • Obsługa klienta w kanale digital – wprowadzenie i założenia
  • Planowanie strategii i projektowanie doświadczeń
  • Zarządzanie, zagadnienia operacyjne oraz zasoby
  • Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Obsługa klienta w kanale digital - część II

  • Pozyskiwanie insightów, analiza i raportowanie
  • Rozwiązania technologiczne i pomiar efektywności
  • Regulacje prawne
17:00

Zakończenie

10:00

Big data i analityka

  • Wprowadzenie i podstawowe zagadnienia
  • Specyfika „big data” i typy danych
  • Zbieranie i analizowanie danych
  • Przechowywanie i wizualizacja danych
  • Wpływ danych na podejmowanie decyzji
  • Technologia i sztuczna inteligencja
  • Rola zespołu analitycznego
  • Przechowywanie danych
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Digital leadership

  • Rola lidera digital w organizacji
  • Filary strategii i transformacja digital
  • Wdrażanie globalnych strategii digital
  • Budowanie pozycji lidera i wsparcie kadry zarządzającej
  • Budowanie zespołu, proces szkolenia i motywacji
  • Pomiar efektywności i utrzymanie pozycji lidera
17:00

Zakończenie

10:00

Budżet i zasoby

  • Założenia tworzenia budżetu
  • Czynniki kształtujące budżet
  • Metody planowania budżetu
  • Typy budżetów w digital marketingu (budżet marketingowy, kreatywny, mediowy i szkoleniowy)
  • Planowanie zespołu i struktury
  • Outsourcing
  • Hierarchia i zarządzanie w organizacji
  • Zagadnienia prawne
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Projektowanie strategii

  • Główne założenia dla formułowania strategii
  • Analiza sytuacji wyjściowej
  • Określanie grup docelowych
  • Określanie celów i strukturyzowanie dokumentu
  • Analiza KPI
  • Dobór kanałów i taktyk
  • Dobór zasobów i szacowanie możliwości wdrożenia
  • Mierniki wdrażania i ewaluacja strategii
17:00

Zakończenie

10:00

Prezentacje uczestników

  • Każdy uczestnik prezentuje projekt strategii (lub jej wybrany element) opracowany w ramach kursu
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Powtórzenie materiałów i przygotowanie do egzaminu

  • Pytania i dyskusja
  • Praktyczne uwagi oraz wskazówki
17:00

Zakończenie

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Zobacz jak wyglądają konsultacje online

Korzyści ze szkolenia

Międzynarodowy
certyfikat

5 poziom według Ram
Europejskich Kalifikacji

5 poziom według Ram
Europejskich Kalifikacj

Zobacz zapowiedz szkolenia

Czego nauczysz się na szkoleniu Digital Marketing

1:11 min

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu

 Chcącym poszerzyć swoją wiedzę na temat prowadzenia efektywnych działań w najpopularniejszych kanałach digital.

Brand managerów

Poszukującym benchmarków i narzędziowych rozwiązań komunikacji w digitalu. Także dla osób, które działały dotychczas głównie w obszarach offline i chcą rozszerzyć wiedzę o digital.

Osób poszukujących studiów podyplomowych z marketingu

Dla osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital. Szkolenie odpowiada 5 poziomowi według Europejskich Ram Kwalifikacji.

Freelancerów

Potrzebujących przekrojowej wiedzy narzędziowej, która pozwoli na szersze wykorzystywanie różnych obszarów ditgital.

Opinie naszych uczestników

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Dowiedz się wiecej o szkoleniu

Digital Marketing dla Twojego zespołu

Skontaktuj się z nami

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).

Podobne szkolenia

Certyfikowany kurs Strategy & Planning

+ 1 h konsultacji GRATIS 6 200,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Certyfikowany kurs Strategy & Planning

Na jakim etapie jesteś?